Fitness Seller
Rebel85

voorkant

• Media owner Rebel85
  • Datum plaatsing
jah borst moet vele malen beter, maar jah wil gewoon niet, hoewel mijn borst het favoriete onderdeel is, en het vaakst train, groeit ie het minst, en nee er word niet geschoren ! enkel kort houden om mijn tattoo zichtbaar te houden !
Misschien zou je eens je borst wat minder moeten trainen. Meer is niet altijd beter.

Zou best kunnen dat je borst juist niet groeit omdat je die het meeste traint... en dus overtraint. Zorg voor minimaal 48 uur rust tussen de trainingen per spiergroep.

train mijn borst op maandag en donderdag voor de rest, train ik alles 1x per week

@ the Ice man oogt idd iel, vind het ook vreemd, maar weeg toch 90 kg, ben 1.89 14%

je mag denken wat je wil, maar kan er niks anders van maken, is 3 weken geleden gemeten

Je moet dringend aan je rugwijdte gaan werken.

Mensen met goede biceps en zwakkere rug trainen meestal rug verkeerd, ze krijgen bijvoorbeeld een pomp in de biceps bij de rugtraining.

Als je rug traint dan moet je ervoor zorgen dat je je handen als haken gebruikt (dus niet je vuist dichtknijpen) en dat je trekt vanuit je ellebogen, niet vanuit je polsen.

K
Alle onderdelen van je armen zijn zeer netjes. Jammer dat de borst nog niet goed wil lukken, de verhoudingen worden daardoor wel beetje verstoord. Mrja, niet overbelasten he je borst.

heeey vialli best dikke arm hoor!!!je moet na de zomer maar ff bellen!!:-)
dacht alleen dat je borsthaar eerst nog wat langer zou laten!;-)
zie je in de gym!!
groeten W

kdenk dat 14 % wel aardig klopt hoor pol0100
het is geen acht waard, daarom een ruime 7.... keep it up!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Rebel85
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.208
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 0 reviews