XXL Nutrition
netraam

foto12

• Media owner netraam
  • Datum plaatsing
20 jaar
83 kg
1.85m
squat 4*90
Bank 6*85
armen 40 cm
hier mijn voorkant, train nu zo'n anderhalf jaar. toen ik begon woog ik 64 kg nu weeg ik 83 kg. Ik eet me de hele dag suf. Alles gaat wel redelijk alleen mijn borst loop op massa wat achter qua kracht gaat het wel oke bankdrukken 6*85.

idd je vleugels ... pull up's doen! en niet vanuit je biceps trekken maar vanuit je rug! is mij hier ook geleerd paar weken terug, ... scheelt enorm !! verder knappe massa

Je rug staat al een pak verder dan je borst, probeer je borst met losse gewichten te trainen, kan helpen

armen zijn groot, rest ligt iets achter, maar geen zorgen maken, gewoon lekker concentreren op je rompspieren zoals je borst, buik en rug!

Lats zijn ook wel het zelfde als je vleugels, dat is de spier die vast zit aan de onderkant van je bovenarm en aan de ruggengraat vanaf het midden tot een van de laagste wervels! Deze spier zorgt er voor dat je je armen naar beneden en achteren kan trekken

volledige naam is m. latissimus dorsi aka de grote rugspier

die kan je trainen door chin-ups en allerlei soorten pully's. zorg dat je de grip vooral breed houd om hem zo goed mogelijk aan te pakken!!

later

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
netraam
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.237
Aantal reacties
15
Beoordeling