MuscleMeat
dree

double biceps achter

• Media owner dree
  • Datum plaatsing
Biceps nodig? Heb je die foto ernaast niet gezien?
Dikke armen man!!!Ok...groot deel is ook triceps, maar verder netjes.

het sanniejj; je bent wel erg biceps geil he ;) geloof dat zijn arman 46 cm zijn, die zijn dus flink ;)

Zoals je zelf al aangeeft: de foto is niet echt goed genomen. En ja, als ik naar de voorkant kijk heb je zeker flinke guns!

Hahha kale.. ja zijn biceps kunnen wel een afmeting hebben van 46cm.. maar ze komen er niet goed uit bij deze pose.

Dit is nou ook de reden waarom veel mensen nooit ver kunnen komen in de competitie. Hoewel ze er zelf weinig aan kunnen doen. Sommige mensen kunnen slechte traps kweken.. sommige slechte biceps of benen...zodra één groep buiten proportie valt kan je het schudden.

Hey Sanniejj,
Laat ons ook eens wat van jouw foto's zien !!!!!!
Ik ben ook benieuwd.. misschien anderen ook....
Let Us See Some Muscle..Dude.

greetz

Mwa ik ben nog maar 4 maanden bezig ;)

Ik probeerde je niet af te kraken maar gaf alleen opbouwende kritiek.. wil niet zeggen dat ik wel een perfect figuur heb. Pics zal ik over een paar maandjes na de cut posten. Maar denk wel dat je het eens bent met mijn stelling.. zeker als ik in je signature lees dat je niet van benen trainen houdt.

Hahahaha... Yo Sanniejj
Ik weet het ik ben een leazy m.f. en moet echt wat aan die been spieren gaan doen.
Gaat ook gebeuren, en ik bedoelde het ook niet negatief Bro.
Sometimes i need a kick on my behind.... to get pickin' up the metal !
Ik zal uitkijken naar jouw foto's Dude, om te zien wat andere doen, en progressie nastreven. Thnx 4 the comment.
Keep on F... the Iron !!!

greetz
Dree

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
dree
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.341
Aantal reacties