Fitness Seller
S

5 maanden

• Media owner solo
  • Datum plaatsing
Nu 5 maand bezig, laatste paar maand slechts een beetje vooruitgang in spiergroei (ben net zo zwaar gebleven ;iets minder vet) nog steeds behoorlijke vooruitgang in kracht (kan er nog steeds bijna ieder training wat bij gooien)
188cm
91kg
Voor 5 maand trainen ziet het er goed uit. Nu lekker hard blijven doortrainen!!! Je biceps lijken achter te lopen bij je schouders. Maar voor een volledige beoordeling moeten we meer zien. Kunnen nu alleen armen/schouders beoordelen. Zie ik daar gyno (b*ch tits) door het t-shirt heen?

Hoe is dat daar gekomen? Erg gevoelig en in de pubertijd gekomen of heeft deze man zich binnen 5 maanden trainen aas genomen? Ik ga van het laatste uit... Wil nog niet te voorbarig zijn dus reageer er maar rustig op!!!

Mensen, de kans op pseudo gyno (dus door te hoog bf%) is wel iets groter dan dat de persoon gebruikt heeft. Zit aan een bf van 12-15% heb daar dan ook last van. Alleszins, ben dat beu dat iedereen hier in alles direct gyno ziet.

Dat kan jij beu zijn kerel maar ik constateer dat gewoon (ik vind hem niet een te hoog bf hebben). Maar laten we het bij de beoordeling houden gozer!!!

die (gyno)is vast vet heb er zelf ook last van .merk wel nuj mijn vet daalt het bijnan weggaat hoop vor je dat je het zelfde heb en geen echte gyno

K
Nette schouder man. Arm mag er ook wezen.

het lijkt idd alsof ik last heb van gyno op deze foto het lijkt ieg veeel erger dan het daadwerkenlijk is.
Ik gebruik geen AAS maar ik ben wel erg snel gedaalt in BF..

Ik baal van de korte biceps aanhechtingen (niets aan te doen)
Ik heb zowiezo de neiging om korte bollen spieren te krijgen

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
solo
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.692
Aantal reacties
19
Beoordeling