AndroidHealthClinic
Bizar

Rug - april 2006

• Media owner Bizar
  • Datum plaatsing
Bijna 3 jaar in training, 3x per week. Alleen men rug wordt maar 1x per week getraind, soms zelfs maar om de 2 weken.
Als je een jaar had getraind had ik je een zeven gegeven, maar na drie jaar training en dan nog maar je rug 1-0.5 keer per week trainen vind ik erg. Je rug is zowat het belangrijkste wat je moet trainen samen met schouders.

Misschien is het zijn doel niet om Bodybuilder look-a-like te zijn? Misschien wilt ie niet 'groot' worden.

Vind je rug trouwens het meest uitkomen hoewel je hem zogezegd het minst traint.

Geen oordeel want ik ben niet bewust van wat je doelen waren.

Blaat blaat... !
Wat een gezeik weer dat dit voor 3 jaar geen resultaat is. We weten nu toch allemaal wel dat we niet met hetzelfde lichaam op deze aardbol zijn gekomen..

Weet iemand hier van welk startgewicht hij komt? miss is ie wel 20 kilo aangekomen, dat zou ik een zeer net resultaat vinden.

En ook zoals eerder gezegd, zijn doelen hoeven nog niet hetzelfde te zijn als die van ons.
een 8 van mij.

Voor ik begon te trainen was men gewicht 63 kg, op het moment van de foto was men gewicht 78 kg. In 3 jaar tijd mss ook niet enorm veel aangekomen, maar het is men bedoeling dan ook niet om 'groot' te worden. Doel: 85kg droog. Bedankt voor de reacties, idd harder en meer trainen! Bedankt voor de motivatie!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Bizar
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.086
Aantal reacties
19
Beoordeling
0,00 0 reviews