Fitness Seller
beamer

summer 2004 / Tenerife

• Media owner beamer
  • Datum plaatsing
Dat van die delts komt waarschijnlijk door het perspectief van de camera (is nogal laag genomen denk ik) Ziet er goed uit!

ziet er goed uit, hoe lang ben je en hoezwaar en wat is je omvang van je bicep koud gemeten

gr warrior

hallo, mensen.
*) @qwert55 : Delts : ja, foto is van laag genomen. Ze zijn beter dan je ziet op deze foto (zie andere foto's) => echter niet vergeten, ik ben groot (op kleinere mensen vallen delts proportioneel meer op)
*) @Zelda : ik train nu 2-3 jaar (met enige tussenpauzen), laatste 1,5-2 jaar consequenter / 100% NATUREL!!! / Ik let zelfs niet op mijn voeding. / 2 keer 2uur
*) @warrior : 1m89 - 94 kg - biceps 43 cm (30 min na 'n training)
*) @Joskuh : benen : deze foto was een recreatieve foto op vakantie ; impulsieve foto / niet gedacht aan de benen. UW QUOTERING VAN 3 VIND IK WEL HARD HOOR! Maar ik aanvaard uw opinie.
*) @FrederX : benen zijn effectief wat minder, maar zelfde opmerking als voorheen : grote mensen moeten serieus zware benen hebben vooraleer die wat volume tonen...

Greetz

hier een 10, wou een 8 geven maar die 3 van die n00b slaat nergens op. mooie fysiek, je kunt veel kilos hebben zonder grof te worden zo te zien :)

Borst en armen zien er goed uit, delts OK maar kunnen iets groter, traps zijn erg klein (train je deze wel?).
En de benen mag ik niet beoordelen, omdat de broek deze bedekt, tenminste de bovenbenen.

@ metal^militia : diese train ich leider nicht / ich find das nich schön... finden Sie wielleicht eigenartig, aber... ich bin ziemlich eigenartig :-) Danke fur Ihre Bemerkung.
@ powerblade : Traps train ik niet... wellicht vinden jullie dat raar maar dat zie ik niet zo graag...

Maar bedankt voor alle opmerkingen. Ik heb nota genomen :
- delts mogen voor sommigen wat meer
- traps zijn er niet ; weet ik
- benen moeten tenminste getoond worden (maar ik weet dat ik daar wat tekortschiet)
Laatste opmerking : In den beginne trainde ik om er wat gespierder uit te zien, nu train ik eigenlijk enkel nog om grotere gewichten aan te kunnen ... 't is als een verslaving geworden... (vooral dat bankdrukken)

Hey, ik ben geen duitser, war nur Spass ;)
Je moet ervan houden ja, big traps zijn het kenmerk van de powerlook, like a beast that is ready to attack.
Maar complimenten voor de voorkant, die is wel een 8 waard met 1 punt aftrek voor je trips (verkleinwoord voor traps) ;)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
beamer
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.199
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 0 reviews