XXL Nutrition
J

after training

• Media owner joeridebecker
  • Datum plaatsing
na het traine van mn rug en schouders maar mijn armen brande toen...gelieve deze te beoordele aub en hoe krijgk deze dikker
je begint zeker al een beetje vorm te krijgen (ik neem aan dat je nog niet zo oud bent? ), traps zien er zeker niet slecht uit.

je outfit is wel erg gay, waarom trek je zo'n klein hempje aan en heb je van die handschoentjes? Dat vraag ik me altijd af als ik dat soort gasten bij ons zie. Zomer of winter, ze lopen altijd met van die superstrakke te kleine shirtjes met van die handschoentjes aan, terwijl ze van die kindergewichten pakken.

Ach f**k it, iedereen moet het ook zelf weten wat ie aandoet naar the gym. In iede geval; je hebt volgens mij wel de bouw om een mooie fysiek te ontwikkelen.

Die handschoentjes worden gedragen omdat ze allergisch zijn voor ijzer. Of bang zijn voor eelt want dat vinden de breezahsletjes niet lekkah

Tsja het is een bodybuildforum dus dan wordt er eigenlijk ook wel een normale poze verwacht. Je bouw ziet er wel netjes uit, maar dat ziet het er al snel uit bij iemand die niet zo groot is.

Maar je bent goed bezig zo te zien! Je outfit moet je idd zelf weten. :thumb:

J
WTF ulle commentaar allemaal en dan nu commentaar op de spieren aub WTF ge moet toch iet aandoen voor de training PS dees tshirt hebk nog gekrege van mn lief uit turkije en daar zijn de mate wa anders want is afkomstig van italie...is ne large ma blijkbaar zijn de mate in italie vele kleiner wa ne zever hier!!!

Hell wat gay, hierbij ziet gordon zelfs nog licht roze, maak daar lila van.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
joeridebecker
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.108
Aantal reacties
36
Beoordeling
0,00 0 reviews