XXL Nutrition
J

mijn neef in 6 weken tijd

• Media owner JuiceR
  • Datum plaatsing
hier een foto van mijn neef na 6 weken kuren
Dit forum wordt meer en meer een verzamelplaats voor absolute losers die niet de minste ruggegraat hebben om zelf iets te bereiken en dan maar meteen aan de drugs gaan. Allemaal oppervlakkige kunstgrepen om innerlijke zwakte te verbergen.

De fysiek op de foto is zelfs naar naturalnormen niet eens zo super, maar ja het moet allemaal zo snel gaan tegenwoordig.

wat is dat voor gelul man, natuurlijk is het een stuk makkelijker met een kuur... voeding en rust blijven ook belangrijk maar een kuur verhoogt je prestaties, simpel.

helemaal eens met sbozic.

8 voor het fysiek
1 voor inzet
=
5 afgerond

Zie niet zo heel veel verschil, die eerste is vol aangespannen en die 2e niet, schouders en armen lijken alleen wat voller.

Wat een jaloezie hier zeg!
Vind t een goeie prestatie,als ie het redelijk vast kan houden na de kuur dan heeft ie wat mij betreft een prima resultaat geboekt.
Vooral de armen zijn enorm in omvang toegenomen.
Kuur of geen kuur,gewoon goede progressie, een 8.

het gaat hier niet om jaloezie maar het bagataliseren van een sport. het is wel zn eigen lichaam, dus wat die ermee doet moet hij natuurlijk zelf weten. vraag me ook af hoe die een maand of 2 naar de kuur eruit ziet... easy comes easy goes...

Ik hoop voor je dat je over 6 weken niet de ongetrainde foto erachter kunt plakken.

Ik beoordeel puur op fysiek, dus wat dat betreft een 8.

Over een paar jaar heeft ie een pik als een rozijn en de rest van ze organen liggen op de vuilnisbelt. Goed verstandig bezig

@degluiperd:

dat klinkt toch serieus als jalozie, er komt iig niet veel verstand uit die opmerking.

zzzzz al die comments hier, sommige zijn echt losers hier.

bvb: @degluiperd

waarom klinkt alle kritiek als jaloezie?

deze jongen is gewoon niet gezond bezig, ik snap niet dat je gelijk begint met kuren, noem de personen die kritiek leveren of hem afkraken jaloers, ik noem ze verstandig(er) ;)

bovendien is het voor mij de uitdaging om zelf iets naturel te bereiken. Ben nooit echt onder de indruk van dit soort volk. maar als hij het zelf maar is natuurlijk, doe je ding!

ik kan me toch altijd ook weer ergeren aan de mensen die maar blijven verdedigen dat juice niet eens zo heel veel uit maakt en dat je gewoon net zo hard moet trainen.. maar als je dan weer ziet wat je er mee kan bereiken in 6 weken ( iig op korte termijn .. dan vraag ik me toch af of juice gebruikers zich zelf gewoon niet een goed geweten aan willen praten

dikke bullshit dat het gemakkelijker is met kuren, precies of je moet dan niet meer trainen of op je voeding letten. prima kerel
laat die lozers maar spreken over kuren, het heeft dan toch goed geholpen. prima

Maakt niet uit hoe en waardoor maar het resultaat is goed te zien en daar gaat t om Houden zo die massa ,en ga lekker door.

Maakt niet uit hoe en waardoor maar het resultaat is goed te zien en daar gaat het om , houden zo die massa en ga lekker door.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
JuiceR
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.851
Aantal reacties
50
Beoordeling
0,00 0 reviews