Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ja ik wou eigenlijk nu gaan cutten maar op de sportschool zeggen ze dat ik beter nog meer massa kan pakken en 3 maanden voor de zomer van 2007 cutten dus ga ik denk ik ook maar doen bedankt.
Bij je gallerij zeg je bij 1 van je foto's: ja 100% naturel.
30 kg pure spiermassa in 2 jaar tijd, doe is normaal. Belediging van intelligentie van veel mensen vriend.
Des al niet te min toch wrede massa
Watje? Je moet niet direct gaan schelden als mensen de waarheid tegen je zeggen vriend, je voelt je behoorlijk aangevallen. Maar pleur alsjeblieft op met je gezeik over 30 kg pure spiermassa in 2 jaar, want dan heb je gewoon pech.
Het zal mij verder ook een zorg zijn, maar hou dat dan lekker voor jezelf.
Je kan je ogen niet eens open houden op de rechter foto.
Waterretentiehoofdje.
En nou maak ik er geen woord meer aan vuil.
Ten eerste noob er staat bijna 3 jaar
Hij is aardig wat gegroeid , zelfs al is hij niet helemaal 100% naturel
En pure massa, ohw brother, denk dat er daar zeker een kg of 10 vet en vocht opzit heur
Hij moet zich niet meteen zo laten kennen, hij zet een foto op dit forum dan kun je kritiek verwachten, wat voor kritiek dan ook, als je daar niet tegen kunt stuur dan geen foto
ik snap niet dat mensen altijd liegen over hun kuur verleden....
D
den_dave
ik ben het volledig eens met sahr.
100% gekuurd.
hij geloofd zijn eigen leugens nog,heb nog nooit iemand zo'n progressie zien maken in 2 jaar naturel.
maar wel mooie vooruitgang (zelf gekuurd)