AndroidHealthClinic
marcohendriks

nnieuww

ikheb net ff je galerij bekeken en jij bent FLINK gegroeid gast!

18 jaar... ik ben jaloers gast! Lekker veel massa en wat een vooruitgang! Nog een cut op het programma staan?

ja ik wou eigenlijk nu gaan cutten maar op de sportschool zeggen ze dat ik beter nog meer massa kan pakken en 3 maanden voor de zomer van 2007 cutten dus ga ik denk ik ook maar doen :) bedankt.

Bij je gallerij zeg je bij 1 van je foto's: ja 100% naturel.
30 kg pure spiermassa in 2 jaar tijd, doe is normaal. Belediging van intelligentie van veel mensen vriend.
Des al niet te min toch wrede massa

SAHR,dat jij moet gebruiken om wat te zien kan ik niets aan doen WATJE,ik kan wel tegen kritiek maar kom niet met onzin

Watje? Je moet niet direct gaan schelden als mensen de waarheid tegen je zeggen vriend, je voelt je behoorlijk aangevallen. Maar pleur alsjeblieft op met je gezeik over 30 kg pure spiermassa in 2 jaar, want dan heb je gewoon pech.
Het zal mij verder ook een zorg zijn, maar hou dat dan lekker voor jezelf.
Je kan je ogen niet eens open houden op de rechter foto.
Waterretentiehoofdje.
En nou maak ik er geen woord meer aan vuil.

wat maakt t uit of die jongen gekuurd heeft.
alsnog krijgt hij een negen voor zoveel massa op die leeftijd.

Ten eerste noob er staat bijna 3 jaar
Hij is aardig wat gegroeid , zelfs al is hij niet helemaal 100% naturel
En pure massa, ohw brother, denk dat er daar zeker een kg of 10 vet en vocht opzit heur

ze zegge dat je max 5 kg schone massa kan winnen per jaar naturel... 30kg in 2 jaar, 15 kg schoon per jaar lijkt me sterk, maar das mijn mening.

Nette progress :) Maar zeer zeker geen 30 kg vvm. Zit vergeleken met je before pic echt wel meer vet op.
Niet dat dat wat uit maakt :P

Hij moet zich niet meteen zo laten kennen, hij zet een foto op dit forum dan kun je kritiek verwachten, wat voor kritiek dan ook, als je daar niet tegen kunt stuur dan geen foto

D
ik ben het volledig eens met sahr.
100% gekuurd.
hij geloofd zijn eigen leugens nog,heb nog nooit iemand zo'n progressie zien maken in 2 jaar naturel.
maar wel mooie vooruitgang (zelf gekuurd)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
marcohendriks
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.422
Aantal reacties
20
Beoordeling
0,00 0 reviews