Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Rugzijde, andere pose...
Dit zal ongeveer de basis worden om dikte te kweken... nu al een tijdje getraind om wat breedte te krijgen, maar dat ga ik ook nog even volhouden.
Eén jaar geleden was mijn bovenrug even breed als mijn onderrug...
Is dit al een goede basis om te vertrekken om mijn rug dikker te maken, of best eerst nog wat breder? Ik weet zelf dat mijn armen nog niet goed zijn, maar dat komt wel
Ja PRO, was toen nog niet bezig met mijn benen is foto van ongeveer 1 maand terug. Sindsdien toch wat meer triceps en benen getraind. Ik was echt een skelet met vel over voor ik begon te trainen. Mijn rug was toen overal even breed als mijn onderrug.
De dikte moet ik nog aan beginnen conanx... Wat raden jullie daarvoor aan behalve 'zaagoefeningen' en een bar naar je toe trekken?
Vergeet niet dat al mijn foto's getrokken zijn als mijn spieren koud waren, dus vòòr de training telkens!!!
Als je boven rug even breed was als je onderrug krijg je van mij een 7 voor progress, vergeet niet je onderrug mee te trainen, minstens even belangrijk...