XXL Nutrition
DjcOnBass

bovenlichaam

• Media owner DjcOnBass
  • Datum plaatsing
na maand volgends mij slecht i know
Op je andere foto's ben je al sinds augustus bezig? Iig veel gaan eten en hard trainen, dan komt het resultaat er wel.

Wat had je verwacht soms? Een maand is niets, neem nu een voedingschema dat bij je past en post maar een foto binnen een half jaar of zelfs een jaar. Je komt er wel!

@thenose, beetje kinderachtige reactie en dat cijfer slaat al helemaal nergens op.

voor iemand van 15 is het helemaal niet verkeerd, je kan duideijk zien dat je traint, nu alleen nog goed veel massa er op plakken en het gaat helemaal goed komen (Y)

alles is al gezegt maar om dat je nog zo jong bent van mij een 7

Je bent nog jong, zie dat je je niet overhaast, gezonde voeding, een aangepast schema en binnen een paar jaar sta je der, veel suc6 !

Probeer van die korte termijn visie af te raken! Ik probeer telkens per 6 maand te kijken hoe ver ik geraakt ben... 1 maand is echt peanuts! En je zult hetzelfde als mij moeten doen... vreten tot je niet meer kan!
Kijk hier eens, het kan je helpen:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/tips-tricks-over-voeding-dieet-3363/
En als je 15 bent zul je nog studeren wss, dus neem gewoon boterhammen mee naar school voor tijdens de pauzes. Eenmaal je zou werken heb je minder tijd daarvoor hoor!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
DjcOnBass
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.532
Aantal reacties
20
Beoordeling
0,00 0 reviews