Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zo'n fysiek krijg je echt niet in 3 maanden tenzij je misschien zwaar aan de anabolen zit. Of was je voordat je begon met trainen al vrij gespierd van een sport? Maar van niks(normaal) naar dit in 3 maanden natural gaat erbij mij niet in. Verder ziet het er goed uit natuurlijk.
oke vertel er dan ook bij hoe je dit hebt berijkt op die 3 maandjes na, afgezien van dat zie je er goed uit
dikke 9 voor je leeftijd en algehele lichaamsbouw
G
gokupado
Zit er goed uit maar je neem to much deca chek je tepels dat is het bewijs en je bent 17 damsz dan ben je echt goed. En ik dacht altijd dat ik talent had. hihi ceep going en ik schat dat jij minimaal op zijn minst 1 jaar al traind en aan de kip zit en rosbief en misschien bedoel je 3mnd serieus. Maar ga zo door alleen uit kijken voor b*ch tits. verder ben je superman zoals iedereeen je noemt.
En je borst vind wel groot maar niet echt mooi probeer ook goed de binnekanten te pakken.
Toch wel een dikke 8 waard!
H
hardmare
men gewicht is 78kg
ben 1m 82
en deze foto is vroeger dan die andere die ik drop heb staan,
ik maak ze om de maand
bij die andere foto trainde ik langer vooral meer aan de armen gedaan thnx voor de replies
H
hardmare
en de binnenkant borst ben ik nu vooral mee bezig kheb teveel gewoon liggend bankdrukken gedaan vandaar...