MuscleMeat
H

mij na kwart jaar

• Media owner hardmare
  • Datum plaatsing
na een kwart jaar trainen, dit is de kelder waar ik train ( @ home )
Zo'n fysiek krijg je echt niet in 3 maanden tenzij je misschien zwaar aan de anabolen zit. Of was je voordat je begon met trainen al vrij gespierd van een sport? Maar van niks(normaal) naar dit in 3 maanden natural gaat erbij mij niet in. Verder ziet het er goed uit natuurlijk.

I'm with Omni20:
Je moet al een zeer goede basis gelegd hebben met een andere sport.

Je gelijkenis op Ahnuld is treffend trouwens!

Dit is onwaarschijnlijk goed voor 17 jaar.
Ik geef je het voordeel van de twijfel: 9
Maar ik ben benieuwd naar meer tekst en uitleg.

3 maanden trainen? We weten allemaal dat het wel wat langer duurt dan dat, hoe goed je genen ook zijn.

Verder wel net fysiek.

Hele goede fysiek, in 3 maanden lijkt me sterk, maar misschien ben je superman.

oke vertel er dan ook bij hoe je dit hebt berijkt op die 3 maandjes na, afgezien van dat zie je er goed uit

dikke 9 voor je leeftijd en algehele lichaamsbouw

G
Zit er goed uit maar je neem to much deca chek je tepels dat is het bewijs en je bent 17 damsz dan ben je echt goed. En ik dacht altijd dat ik talent had. hihi ceep going en ik schat dat jij minimaal op zijn minst 1 jaar al traind en aan de kip zit en rosbief en misschien bedoel je 3mnd serieus. Maar ga zo door alleen uit kijken voor b*ch tits. verder ben je superman zoals iedereeen je noemt.

H
Hallo allemaal,
dit is serieus na dik 3 maand, ik heb de datums in de mappen met fotos staan zo hou ik elke keer bij hoe de vooruitgang is.

Ik slik geen shit, enkel een beetje eiwit ik kan niet meer als de waarheid zeggen, maar ik train wel elke dag bhlve zaterdag, zondag

kan zeker wel. Een kennis van me zag er voordat hij begon met trainen ook net zo gespierd uit.

3 maanden is idd veel te kort..maargoed.

Hoeveel meet je arm?
En wat is je gewicht?

En je borst vind wel groot maar niet echt mooi probeer ook goed de binnekanten te pakken.

Toch wel een dikke 8 waard!

H
men gewicht is 78kg
ben 1m 82

en deze foto is vroeger dan die andere die ik drop heb staan,
ik maak ze om de maand
bij die andere foto trainde ik langer vooral meer aan de armen gedaan thnx voor de replies

H
en de binnenkant borst ben ik nu vooral mee bezig kheb teveel gewoon liggend bankdrukken gedaan vandaar...

K
Brute prestatie in 3 maanden.

als dit in de kelder is waarom zitter er dan ramen??? tenminste op die andere foto's van je maten zie ik ramen.... apparte kelder :P...

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
hardmare
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.209
Aantal reacties
29
Beoordeling
0,00 0 reviews