Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
vind het niet echt indrukwekkend, of deze foto geeft een vertekend beeld of de vorige foto's. ik hoop voor je dat het deze is.
ik weet trouwens niet zo goed hoelang je traint aangezien je daar heel vaag over doet dus
H
hardmare
lekker spontaan edwin1987
ik weet dat et wat vaag is met hoelang ik train enz.
Ik train nu 1,5 jaar ik heb een foto gepost ( van me arm ) die is recent, eentje van me lichaam die is na dik 3 maand en deze is toen ik net bezig was
H
hardmare
dr werd gevraagd om een foto te plaatsen toen ik net begon,
ik moet dan mededelen dat ik turnen heb gedaan 1 jaar dat scheelt natuurlijk maar echt lang was dat niet
edwin1987 dit is een pic van toen die begon, die andere isdie al een tijd op bezig, beter lezen!
H
hardmare
inderdaad
en ja dat snorretje staat nie dat weet ik
maar die is er nu ook af en me kapsel is korter, voordeel is dak al een vriendin heb en kben er blij mee duz geen meide verder nodig eigelijk
Ik had alleen nog een vraag, als ik de binnenkant borst goed wil pakken, dan doe ik dat toch door schuin te bankdrukken?, of...
(thnx voor de replies )
Hee, goede gegen man, en natuurlijk ook hard werk he, gaat de goede kant op
ehm ,pec denk enf lyes lijken mij eerder buitenkant borst, het rekt de borst uit als het ware, binnenkant borst komt zodra je borst meer naar voren gaat steken, dan krijg je meer een dal
Maar mensen hou nog toch eens op over binnenkant borst. Al voelen 100.000 mensen het alsof het wel kan, je kan het NIET trainen! Het is gewoon 100% wetenschappelijk bewezen niet mogelijk. Je hebt alleen horizontale vezels lopen. Je kan hooguit bovenkant of onderkant borst trainen.