MuscleMeat
H

Mij toen ik net begon

• Media owner hardmare
  • Datum plaatsing
ik heb eerder aan turnen gedaan, maar enkel 1 jaar
ik was toen 15 jaar, hier was ik net 16
vind het niet echt indrukwekkend, of deze foto geeft een vertekend beeld of de vorige foto's. ik hoop voor je dat het deze is.

ik weet trouwens niet zo goed hoelang je traint aangezien je daar heel vaag over doet dus

H
lekker spontaan edwin1987:P

ik weet dat et wat vaag is met hoelang ik train enz.

Ik train nu 1,5 jaar ik heb een foto gepost ( van me arm ) die is recent, eentje van me lichaam die is na dik 3 maand en deze is toen ik net bezig was

H
dr werd gevraagd om een foto te plaatsen toen ik net begon,
ik moet dan mededelen dat ik turnen heb gedaan 1 jaar dat scheelt natuurlijk maar echt lang was dat niet

ik ben ook niet negatief, op de vorige foto's lijk je alleen groter. ik geef je niet voor niks een zeven, en ja ik ben heel spontaan:) dankje

scheer dat achterlijke snorretje af, neem een normaal kapsel en de dames staan voor je in de rij.

Goede fysiek gozer.

edwin1987 dit is een pic van toen die begon, die andere isdie al een tijd op bezig, beter lezen!

H
inderdaad :)

en ja dat snorretje staat nie dat weet ik :P
maar die is er nu ook af en me kapsel is korter, voordeel is dak al een vriendin heb en kben er blij mee duz geen meide verder nodig eigelijk :P

Ik had alleen nog een vraag, als ik de binnenkant borst goed wil pakken, dan doe ik dat toch door schuin te bankdrukken?, of...
(thnx voor de replies )

binnenkant borst? dan kun je het best de pectoral machine nemen als ik het goed heb.

met schuin (in- / decline) leg je de nadruk namelijk op de boven- en onderkant van de borst, niet echt wat jou bedoeling is

nja dat zeg jij, er zijn een hoop die het tegenovergestelde beweren. maar natuurlijk geloven we mensen als jij

M
probeer "Close Grip Bench Press" en/of "Cable Crossover" voor het trainen van de binnenkant van je borst...verder goed Fysiek

Hee, goede gegen man, en natuurlijk ook hard werk he, gaat de goede kant op

ehm ,pec denk enf lyes lijken mij eerder buitenkant borst, het rekt de borst uit als het ware, binnenkant borst komt zodra je borst meer naar voren gaat steken, dan krijg je meer een dal

Je had al een hele goed basis! :)

Maar mensen hou nog toch eens op over binnenkant borst. Al voelen 100.000 mensen het alsof het wel kan, je kan het NIET trainen! Het is gewoon 100% wetenschappelijk bewezen niet mogelijk. Je hebt alleen horizontale vezels lopen. Je kan hooguit bovenkant of onderkant borst trainen.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
hardmare
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.241
Aantal reacties
22
Beoordeling
0,00 0 reviews