Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik woog 6 maand geleden 59,6kg. Sinds een paar maand geleden een paar potten weightgainer, whey en creatine binnengeslikt. Resultaat nu na 6 maand +-69 kg.
Be gentle at the comments please, I know I am a novice ;(
niet slecht, maar doe rustig aan in het begin met al die supplementen, net nu kan je lichaam nog zeer goed zonder. Als je nu je lichaam aan al die shit laat wennen, zul je daarna minder goed zonder groeien.
Beetje meer info over mezelf:
Ben 25, +-1m80.
Zoals ik al zei train ik de laatste 6 maand intensief (4 a 5 x in de week).
Ik woog zolang ik me kan herinneren 59 kg.
Ik train sinds mn 18e al maar steeds paar maanden wel, dan weer paar maanden niet.
Ik was het beu van steeds op mn gewicht te blyven zitten, ik begon dan dubbel serieus veel te eten, nog harder te trainen maar ik kwam maar gewoon niks by. Dat werkte demotiverend
Ik denk dat ik nu eenmaal een snel metabolisme heb. Iedereen zegt hier "als je veel eet, kom je automatisch massa by" maar dat was by my zeker niet het geval!
Tot dit jaar ik het echt kotsbeu was en ben begonnen met weightgainers te slikken.
Ik kwam op korte tyd serieus wat gewicht aan. Nu ja, mn doel is nog alty ni bereikt, zou graag +- 75 kg wegen.
Ik dacht maar eens fotos te posten om wat tips van jullie te krygen waar ik nog aan zou moeten werken.
Als ik thuis ben van werk post ik nog wat meer fotos van mezelf, stay tuned.
@ PRO, Idd had mezelf vroeger meer moeten motiveren om te blyven volhouden. Maar heeft ook veel te maken met het feit dat ik nu meer tijd heb om te trainen.