Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
zie dit als een beginfoto. Trainen en vreten (veel eiwitten) en als je 15 bent, ben je de breedste van de klas en hebt alle breezah sletjes voor jezelf
MOnster borst, doe eens een sidechest. t*ring kloon van alle beste bodybuilders? t*ring dit is niet normaal man en die armen en schouders ongelooflijk. En voor zon buik als jij dieet ik al 30 jaar omg! respect
jongens doe niet zo sneu. een of twee reacties in de trend van 'wauw lomp groot'' etc is wel leuk. Nu is het wel tijd om hem wat tips te geven i.p.v. heb de grond in te trappen.
Goede opmerking gast dat je weleens foto's zou willen zien van anderen toen ze 13 waren...ik weet dat ik er zowiezo zo uitzag toen. Maar waarom post je deze foto? Je bent volop in de groei waarschijnlijk en daarom zit er geen zichtbare spier aan je lijf. Enige opmerkingen die je hierop kan verwachten zijn trainen en vreten...en die krijg je dan ook. Lees hier gewoon lekker rond en doe voldoende kennis op van de meer ervaren mensen hier (die antwoorden meestal na de schreeuwers ) post dan als je een jaar serieus getraind hebt deze foto nog eens met je nieuwe foto ernaast.
Spieren komen wel knul alleen je moet blijven gaan verw8 niet na een paar maandjes dat je groot ben. Stop dus niet na een paar maanden houw het een jaartje vol en vergelijk de foto's dan is...