XXL Nutrition
Gr3v0x

116

• Media owner Gr3v0x
  • Datum plaatsing
IPV dat je hem probeerd te motiveren nemen jullie hem in de zeik. Ik denk dat velen van jullie jaloers zijn dat hij al op zo een vroege leeftijd begint.

Gr3v0x met goede motivatie en doorzettingsvermogen kom je er wel suc6 met trainen en eten

suc6 ermee...........je bent ook nog in de groei dus overtrain jezelf niet!
;)

BTW: op mijn 13e zag ik er waarschijnlijk nog erger uit.....

Of hij is een pedofiel die foto's van jongere kinderen wil zien! Wij gaan geen foto's posten van toen we 13 waren!!

Als je nog meer van die foto's plaats komen er straks van die ouwe vieze mannetjes hier op de forum!

Maar als je echt een 13 jarige BB bent, success!! ;)

Celc1us, IK BEN GEEN PEDO.

maar wel een 13 jarige BB zoals je zegt, bedankt

Luister gast neem de serieuze adviezen ter harte probeer daar van te leren en lees verder de sticky's hier op het forum en de serieuze topics en trek dan je eigen conclusies .
Ga niet direct te zwaar in de gewichten hangen doe het rustig aan ik weet dat het saai is maar geloof me ik heb uit eigen ervaring dat je op jonge leeftijd moet oppassen met bb met te zware gewichten .
Bouw een monster conditie op train met lichte gewichten veel herhalingen zodat je spieren pezen en dergelijke zich langzamerhand gaan aanpassen aan zwaardere belastingen ga niet te snel omhoog met je gewichten leer jezelf de oefeningen aan perfect uit te voeren , eet verder zo goed mogelijk om een beetje extra massa te kweken .
Succes jongen we zien hier met z'n allen uit naar de foto's over een jaar of twee jaar

Dit is mijn trainingsschema:

Ma: 10x pompen, 60sec rust, 10x pompen,90 rust, 10 keer pompen, 120sec rust,10x pompen
Di: 15 set-ups, 60sec rust, 15x set-ups,90rust, 15x set-ups. 120sec rust, 15set-ups
Wo: Rust
Do: 10x pompen, 60sec rust, 10x pompen,90 rust, 10 keer pompen, 120sec rust,10x pompen
Vr: 15 set-ups, 60sec rust, 15x set-ups,90rust, 15x set-ups. 120sec rust, 15set-ups
Za: 25 Dumbells, 60sec rust, 25 Dumbells, 90sec rust, 25 Dumbells, 120sec rust, 25 Dumbells
Zo: Rust

Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk eiwitten en koolhydraten binnen de draaien en ben ook aan het kijken om 2x per week te gaan zwemmen

He sucses, als je effe alles goed leest of dit forum en nog goed gaat trainen, moet je dan eens kijken wat ze zeggen als je ong. 18 jaar bent.

Succes met trainen, zet over een jaar pas weer een foto online dan krijg je vast leukere reacties.

Een 10 ter motivatie!

"IPV me zitte uitlache zou ik ok graag eens foto zien van jullie toen jullie 13j waren , dat wordt lache"

EN ZO IS HET!

laat ze maar praten, meeste van hun zijn nog even dun als jou!
dus laat je niet de-motiveren door hun.. ik snap niks van die kneuzen..

succes met je trainen! maar train niet te hard want je moet gewoon normaal groeien en leven dus ga gewoon licht trainen, vraag aan de baas van de fitness school wat tips enz.! succes!

Maarre.. ff dit.. Als je dertien bent is het toch helemaal NIET GOED om al keihard te gaan trainen?? Ben je nog volop in de groei enzo.. Ik heb juist geleerd dat je dan last kan krijgen, van wervels/gewrichten/botten (scoliose??)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Gr3v0x
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.985
Aantal reacties
36
Beoordeling
0,00 0 reviews