AndroidHealthClinic
M

dubbele biceps

• Media owner marohottie
  • Datum plaatsing
@ Outer: en dan? blijft goede aanleg!

Ben benieuwd of hij nog iets gaat posten, niet om te zeiken, wel om iedereen hier ff te tonen dat ze zeikerds zijn!

Hey gast... Maak morgen een mooie foto met dbb-rules en iedereen staat versteld! Dikke armen

Zie niet zo goed in waarom dit perse fake moet zijn?? Kerel is duidelijk ergens midden 20 als je hard traint en goed eet is dit makkelijk haalbaar hoor.

@TS: Goede shit! Nu nog foto van de rest. Bewijs maar aan iedereen hier dat je het echt bent!!

Ik begrijp niet dat jullie op een bodybuilding board zitten en dit ons onhaalbaar ervaren. Met zo'n mentaliteit kom je er niet nee. Wat is dit 46-47cm ofzo. Als je 8 jaar knalt moet je dit makkelijk halen.

@jamesss, ik denk dat het eerder 43-44 cm is.Hij is gewoon goed droog.
Ik denk wel dat je zulke armen makkelijk binnen 2-3 jaar kan halen als je normale genen hebt en fatsoenlijk traint, alleen niet iedereen staat zo droog.

arms zijn zker 45+ denk 46cm en ik vind dat sommige mensen op dit board is een keer een kop moeten houden..altijd maar gezeik over fake..face it kereltjes dat julllie er nep uit zien wil nog niet zeggen dat iedereen loopt te klote!

Goed bezig kerel!

echt of niet echt.. maakt mij nix uit, heeft alleen zichzelf dan voor de gek.

wie weet is hij wel 165cm dan heb je snel zulke armen hoor.

netjes verder van mij krijg je een 9

volgens mij heb ik zijn foto in de krant gezien.
hij speelt volgens mij bij de amsterdams admiraals, en hij komt uit amerika

ik begin deze site steeds leuker te vinden. Maar ja nog 1x dan. it's me, en ja die armen zijn echt. 45 cm en zelf ben ik 172cm lang. Ik blaas die armen al zeker 12 jaar aan en uit. mijn beroep is fitnesstrainer dus zit ik de hele dag in de gym.Ik heb geen leven dus. hahaha. Maar het resultaat mag er wezen. Help me verder komen en wie weet heb ik voor jullie haters ook tips.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
marohottie
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
8.536
Aantal reacties
42
Beoordeling
0,00 0 reviews