MuscleMeat
F

Frank_1

• Media owner Frank 1971
  • Datum plaatsing
6 maanden intensief. ( iedere dag, minimaal 1,5 a 2 uur).
Daarvoor een beetje hoe het uitkwam. Soms twee keer per week en soms een aantal weken niet.
en jij?

Groeten Frank.

Veel op de fiets de bossen in, crosstrainer en skaten.
Geen specefieke krachtoefeningen vooralsnog. Als de winter weer op gang komt ga ik beginnen met krachttraining van benen etc

Een 6 voor al de inspanningen die je levert.

Ik stel voor dat je nu toch langzaam een schematje begint op te stellen (als je dat nog hebt) en misschien ook wat meer begint te eten. En zoals seagal al zei, voldoende rust nemen. Als je elke dag sport, ook al ga je enkel fietsen de dag na je krachttraining, dit vertraagd je herstel en heeft dus zo ook z'n nadelen op je krachttraining. Opletten dus.

en jij? haha

Je had meer kunnen bereiken in 6 maand. Waarschijnlijk omdat je teveel traint.
De basis is er al. Doe zo voort (maar niet elke dag ;))

Ik zal maximaal 3-4x per week trainen. Je lichaam heeft rust nodig om (in combinatie met een goed voedingsschema) te herstellen. Maar wel petje af voor je fanatisme... zelf was ik ook een tijdje 6x per week in de gym te vinden, maar toen ik minder ging, nam het resultaat alleen maar toe!!

Ben het met Ovide eens; petje op in jou'n geval :D voor je fanatisme, maar train minder voor meer resultaat! Remember: less = MORE :D

Je had in 6 maanden wel wat meer kunnen bereiken hoor als je wat minder intensief getraind had.
Je overtraind jezelf ontzettend, 1,5 á 2 uur is te lang train maximaal 1 uur per sessie. En elke dag is sowieso ook teveel want je lichaam heeft rust nodig, denk eraan je groeit in de periode dat je rust heb. Dus als ik jou was zou ik 4-6 x per week gaan trainen bijvoorbeeld maandag + dinsdag trainen , woensdag rust, donderdag + vrijdag trainen , zaterdag rust en dan begin je opnieuw. Dus steeds 2 dagen trainen en dan een dag rust pakken.

Leuke reacties, en een heleboel goeie tips.
Hartstikke bedankt hiervoor.
Ik train altijd thuis en ben zeker geen expert in de termen die jullie gebruiken, dus af en toe moeten jullie me even helpen met de afkortingen. ( bf ? )
Hebben jullie nog meer tips ? Laat maar komen. Ik ben dan wel "al" 35 maar ik heb nog wel de intentie om te groeien, en wat dat betreft kan ik nog veel van jullie leren.

Groeten

Op 35 kan je gerust nog een pak groeien. BF = bodyfat (vetpercentage)
Er is een verklarende woordenlijst in het forum.

Als je beste restultaat wil, 4 keer per week trainen (niet 4 - 6 zoalshierboven)

als je wil groeien , zul je toch echt niet meer zoveel fietsen.
meer zware KT gaan doen met rustdagen ertussen om te groeien.
duursport is mooi maar je wordt er alleen maar dunner van.
elke dag trainen is teveel , zelfs voor duursport moet je nog je rust pakken.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Frank 1971
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.193
Aantal reacties
26
Beoordeling
0,00 0 reviews