C C casualties 1 dec 2006 haha, op en top! Gieren gewoon Jij bent écht wel dé man..en dat is niet ironisch bedoeld.. hehehe
mBenator 1 dec 2006 haha relaxt dit is het beste hahahahahah!!! Zou je maybe is je trainings schema willen posten ben ik gewoon benieuwt naar :$
haha relaxt dit is het beste hahahahahah!!! Zou je maybe is je trainings schema willen posten ben ik gewoon benieuwt naar :$
P P punani 1 dec 2006 nooit gedacht dat het nep was... (zie reacties andere fotos) wel geweldige voor de jaloerse teefjes
B B Bale 1 dec 2006 Bij zn vorige fotos geloofde 90% niet dat hij t was en nu zie ik alleen maar gasten die NICE en PIMP roepen? Waar zijn alle jaloerse fuckers gebleven? Anyway, nice one bro.
Bij zn vorige fotos geloofde 90% niet dat hij t was en nu zie ik alleen maar gasten die NICE en PIMP roepen? Waar zijn alle jaloerse fuckers gebleven? Anyway, nice one bro.
DieNase 1 dec 2006 Die jaloerse fuckers liggen in bed te janken. Slaap je altijd met je muts op trouwens? dikke 10 voor deze aktie!
Die jaloerse fuckers liggen in bed te janken. Slaap je altijd met je muts op trouwens? dikke 10 voor deze aktie!