Sporthaas 15 dec 2006 R4ph4el als je de forumregels leest weet je dat niet naar kuren hoeft te vragen in gallery. Stuur dan een PM als je daar intereese in hebt.
R4ph4el als je de forumregels leest weet je dat niet naar kuren hoeft te vragen in gallery. Stuur dan een PM als je daar intereese in hebt.
Own Sculpturer 15 dec 2006 Net ff gechecked wie dat zou moeten zijn(Lincoln Burrows).Chick op de sportschool zei t me ook laatst,weet t nu.....Hopelijk ist een compliment!!!
Net ff gechecked wie dat zou moeten zijn(Lincoln Burrows).Chick op de sportschool zei t me ook laatst,weet t nu.....Hopelijk ist een compliment!!!
Own Sculpturer 15 dec 2006 Volg t totaal niet,maar zal nu toch een keer een aflevering gaan kijken dan...
Luukste 17 dec 2006 Heel mooi fysiek, eigenlijk niks op aan te merken! Perfect in verhouding en goed droog!
T T The Xtralarge 19 dec 2008 Wat een toplichaam! Dit is de reden waarom ik de laatste tijd weer serieuzer ben gaan trainen.... Een dikke,vette en superverdiende tien topper! Ga zo door man en wees zuinig op dat goddelijke lichaam.
Wat een toplichaam! Dit is de reden waarom ik de laatste tijd weer serieuzer ben gaan trainen.... Een dikke,vette en superverdiende tien topper! Ga zo door man en wees zuinig op dat goddelijke lichaam.