Gorilla-Man 31 dec 2006 Mega kuur monster deze vent, niets dan respect voor zijn ongelovelijke prestaties op het gebied van bodybuilding maar ook als het om fotografie gaat
Mega kuur monster deze vent, niets dan respect voor zijn ongelovelijke prestaties op het gebied van bodybuilding maar ook als het om fotografie gaat
Muay Thai J 31 dec 2006 Met alle respect, maar dit is een foto voor op lookNmeet ofzo! Je kunt hier toch niks over zeggen?
Own Sculpturer 31 dec 2006 Moeilijk te beoordelen Bear , zie hier dat je toch wel redelijk potig bent , probeer alleen bij je NA foto eens een BB pose eruit te slepen.
Moeilijk te beoordelen Bear , zie hier dat je toch wel redelijk potig bent , probeer alleen bij je NA foto eens een BB pose eruit te slepen.
S S SHUTTERSPEED 31 dec 2006 je hebt flink wat massa denk ik, alleen valt hier weinig aan te beoordelen
U U UltraX 31 dec 2006 Tv op de achtergrond valt me eerder op. Maak is goede foto! Dan zullen mischien die spieren van je zeker meer opvallen dan die tv.
Tv op de achtergrond valt me eerder op. Maak is goede foto! Dan zullen mischien die spieren van je zeker meer opvallen dan die tv.