Tom1988 16 jan 2007 heb je btw aan een andere sport gedaan ofzo? dit resultaat is serieus,, bijna niet te geloven ... netjes hoor ben benieuwd hoe je eruit zag toen je net begon
heb je btw aan een andere sport gedaan ofzo? dit resultaat is serieus,, bijna niet te geloven ... netjes hoor ben benieuwd hoe je eruit zag toen je net begon
B B Bodymaster89 16 jan 2007 Toen ik 13 was heb ik een klein jaartje kickbox gedaan vandaar dat broekje en voorderest voetbal tot mijn 15e maar daar heb je niks aan geloof ik.
Toen ik 13 was heb ik een klein jaartje kickbox gedaan vandaar dat broekje en voorderest voetbal tot mijn 15e maar daar heb je niks aan geloof ik.
Tjalle 16 jan 2007 ga zo door en je wordt zeker paul phoenix van Tekken http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Phoenix_%28Tekken%29 Grapje over het kapsel..
ga zo door en je wordt zeker paul phoenix van Tekken http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Phoenix_%28Tekken%29 Grapje over het kapsel..
Tom1988 16 jan 2007 nee idd. ik ben wat langer bezig als jou (ong 2 maande langer) maar jij heb een mooier fysiek hoor! benieuwd hoe je t voor mekaar hebt gekrege.
nee idd. ik ben wat langer bezig als jou (ong 2 maande langer) maar jij heb een mooier fysiek hoor! benieuwd hoe je t voor mekaar hebt gekrege.
A A Anoniem744 16 jan 2007 Wat is dat ineens met al die fackers onder de 18 die zo groot zijn? i've said it once, and i'll say it again: Kutmeso.
Wat is dat ineens met al die fackers onder de 18 die zo groot zijn? i've said it once, and i'll say it again: Kutmeso.
I I IJSer 16 jan 2007 t*ring ze blijven bezig, allemaal beesten hier van 16,17 hopelijk mag ik er ook 1 zijn over 2 jaar maar ziet er echt super uit !
t*ring ze blijven bezig, allemaal beesten hier van 16,17 hopelijk mag ik er ook 1 zijn over 2 jaar maar ziet er echt super uit !
SpprSi 16 jan 2007 vette aders, hele goede lats, mss triceps wat meer, maar kan ook aan de pose liggen, keep up the good work benen zien er ook deftig uit trouwens
vette aders, hele goede lats, mss triceps wat meer, maar kan ook aan de pose liggen, keep up the good work benen zien er ook deftig uit trouwens
tukker88 16 jan 2007 echt super gewoon man!! echt talent? ben je ook van plan om wedstrijden te gaan doen met bodybuilding of is het puur voor jezelf?? ga zo door iig!!
echt super gewoon man!! echt talent? ben je ook van plan om wedstrijden te gaan doen met bodybuilding of is het puur voor jezelf?? ga zo door iig!!