Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik train 3keer per week en loop 2 keer per week 40min hard. Ik probeer ook clean te bulken. Ik heb liever wat meer vet en wel meer massa dan dat het zo enorm langzaam gaat ik heb flink wat gegeten tot 6weken terug in die 6weken ben ik amper aan gekomen en klein beetje spiermassa verloren dus dan liever maar wat meer vet.
Ik snap de redenering niet achter dat "clean eten", als je toch clean eet, maar wel laten we zeggen 600 kcal boven onderhoud zit, dan kom je toch ook vet bij, ongeacht of je clean eet of niet?
het gaat ook om wat voor voedingstof je hebt, en om EKV verhouding.
Als een wedstrijdbodybuilder in voorbereiding bijv 3000 kcals aan koolvis en en zilvervlies neemt, kan hij natuurlijk niet net zo goed 3000kcals aan milka chocolade met nootjes nemen
GAS EROP en hard!!! Eerlijk gezegt nog geen spier te zien nog maar wel fijn is dat het vanaf hier alleen maar beter kan worden . En geen vet voor jou man!!