MuscleMeat
J

Na 4 maandjes fitenss.

• Media owner Johnn
  • Datum plaatsing
Helaas heb ik geen foto, van voordat ik fitneste.
Maar ik fitness nu 4 maanden.
2 maanden beetje van alleswat(opwarming en leren om de oefeningen goed/correct uit te voeren..
1 maand met spit schema.
En 1 maand serieus.
Mijn vet persentage is ongeveer 12% gok ik.

Verder 17 jaar, 184cm, en 82kg
Serieuse trainingsweken: 4/5

graag punten/reacties!
Bedankt
Een 6.5 voor het lichaam, maar ik heb weer zoveel moeite om te geloven dat dit 4 maanden is. Ik ben zelf net 16 en train ongeveer 5 en een halve maand. Als ik dan naar jouw triceps en rug kijk, stel ik me toch vragen. Als je eerlijk bent, is dit een hele knappe prestatie natuurlijk. Maar anders werkt het voor mij veelal deprimerend als er weer iemand van 16 - 17 met een superbody-in-4-maanden opduikt.
Succes nog!

Hmmm Fijn voor de goede reacties, maar jammer dat sommige me niet geloven.
Toen ik 14 was heb ik een half jaar gekickboxt en heb ik een halfjaartje gefitnest, maar dat was niet serieus, en maar 2x per week beetje aanklooten.
Toen ik heb 3 jaar niks meer gedaan, ik doe interieurbouw(keukens/kasten) en betimmeringein binnenhuis, dus til wel vaak redelijk zwaaren platen of iets.
Maar het is niet dat ik daar gespiert van word.
Ik heb het net aan me moeder na gevraagt,(klinkt misschien stom)
Maar ik fitness echt nog maar 4 maanden.
Beetje gespierde armen heb ik altijd wel een beetje gehad, maargoed.
Ben nooit echt breed of erg schraal geweest, dat is pas sinds de laatste 4/6 weken echt beginnen te groeien (de breedte) toen ik ineens van 6 naar 14 boterhammen per dag ging, en kwark, en gezonder at, en vooral VEEEEEEEEL.
Toen begon ik pas echt in de breedte te groeien,
En 2 maanden geleden begon ik voor het eerst met bankdrukken, op 40kg 3x10 en nu zit ik aan de 65 kg met 3x8 dus vooruitgang is er best snel.
Alhoewel ik nu al 3 wekenop hetzelfde gewicht train.

Over 1 week komt er een kracht schema met herhalingen van 7/6/5 als ik daarmee klaar ben(7 weken later) probeer ik weer fotos te posten, zodat ik en jullie kunnen zien of ik vooruit ben gegaan.

Bedankt voor jullie reacties!!

trouwens btw, Als ik mijn spieren niet aanspan en ik sta gewoon normaal zou je amper zeggen dat ik fitness. je ziet wel beetje brede armen maar niet echt de V rug. of anderen dingen.
Als ik daarintegen heb gefitnest, en ik span ze aan, dan is het verschil echt indrukwekkend, (voor mijn doen.
Kan iemand mij misschien vertellen hoe dat zo erg kan schelen?
Tussen normaal, of na het fitensse (breed).

Bedankt!

tis niet zo dat jij je tegenover andere moet verantwoorden over of je echt 4maanden traint. zie het als compliment als ze je niet geloven. punt blijft dat je van jezelf een vrij vol lichaam hebt, je bent niet mager wat veel jongeren vaak zijn, je hebt een aardig vetlaagje op je lichaam zonder dat het je dik maakt, daardoor lijk je gelijk een stuk breder.
en wat betreft de mensen die zich hierdoor laten demotiveren;
neem nu een foto, train en eet hard
neem na een jaar weer een foto en bekijk je trainstats en gewicht.
beoordeel dan jezelf ipv je met een ander te vergelijken, elk lichaam is anders, beetje nutteloos om jezelf dan negatief te zien terwijl het goed kan dat je goede vooruitgangen boekt. maar vooral;
stay to the basics, neem een degelijk train/rust/eetschema en dan zul je vooruitgaan!!! als je hulp nodig hebt pm je maar ff;)

Het verschil in spiergrootte tijdens (of vlak na het trainen) is simpel te verklaren. Tijdens je work-out wordt er bloed gepompt naar de spieren die aan het werk zijn... Dit om ze van zuurstof en brandstof te voorzien... Hierdoor zwellen de spieren op en toon je inderdaad breder. Helaas blijven je spieren niet in deze toestand... Na rust komen ze weer op normale grootte terug...

Verder.. goed bezig! Ga zo door!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Johnn
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.834
Aantal reacties
16
Beoordeling