Fitness Seller
K

lol

• Media owner kevow
  • Datum plaatsing
ff borst laten zien
stats:
15 jaar
168cm
64kg
bf naar 10% gezakt
4 maand training
ik neem alleen whey en volg n voedingsschema
btw ^_^ 1 borst lijkt kleiner omdat ik met mn hand de knop van de cam moest induwen ^^

voor 4 maanden erg netjes, die puffy nipples heeft iedereen tijdens de puberteit, heb het zelf ook heel erg, best kut want als ik nu shirt draag zie je het er vaak doorheen.

bullshit 15 jaar en maar 4 maanden trainen.

(of de foto lijkt gespierder omdat ik nu stoned ben)

heb je geen zelfontspanner op je camera dan ?
dat hebben zed toch tegenwoordig allemaal ?
zo maak ik ook altijd mijn mijn foto's
zelfontspanner aan , ff lachen , 5 seconden wachten , KLIK !, KLAAR.

ik vindt het echt goed er uit zien als hij zo door gaat als nu zal hij er wel komen .voor iemand van bijna 16 top ik vind het een 8 waard

shinrisen, monsterborst? mss komt het omdat het van dichtbij is getrokken.ik heb een zelfontspanner op mijn gewone camera, maar die foto is al een 2 weken geleden getrokke bij de webcam, en die heeft dat niet, deze foto dook trg op dus d8 ik, ik post die maar even voor de lol. kheb hier ook ergens een topic van mij met foto's hier is ie http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/rug-na-4-maanden-97094/

en ironmike, ik zou nog graag wat in de lengte groeien, en ik denk niet dat kuren die groei echt bevordert he :d dus ja van de pubertijd,ik d8 vroeger dat er zelfs iets mis bij me was omdat ik een van de enigste was met puffy nips, en tot 3 weken geleden wist ik eindelijk wat het was :d

btw seagal, mn armen meten nu 36-37 cm omtrek koud. als ik train dan hebk wel eens een pump van 2 cm. ik wil toch minimum 40 cm behalen

oke.. je armen ogen mi veel groter. Verder je ga je er wel komen.. je hebt flinke aanleg!

ik heb er ook wat last van nu effe cutten naar 5% en ik hoop dat ze bij mij weg zijn klote pubertijd

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
kevow
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.562
Aantal reacties
34
Beoordeling
0,00 0 reviews