A A Ano_1978_15 26 mrt 2007 wel stiekem al erg grote vleugeltjes voor 1 jaar trainen! En dat voor zo'n snotneusje Ik denk dat wanneer je alles optimaliseerd er nog erg veel voor je gaat inzitten !
wel stiekem al erg grote vleugeltjes voor 1 jaar trainen! En dat voor zo'n snotneusje Ik denk dat wanneer je alles optimaliseerd er nog erg veel voor je gaat inzitten !
C C cwM 26 mrt 2007 haha ja haal die tuinslang es van je arm! gruwelijk man echt goed bezig voor 1 jaar
ZoutZak 26 mrt 2007 Inderdaad goed fysiek, en als het klopt wat je zegt heb je zeer knappe gains gemaakt! Keep it up!
CocaBusiness 27 mrt 2007 @ taXi Ik doelde met mijn reactie niet op jouw reactie... misschien is dat zo overgekomen, maar dat was niet de bedoeling Ik doelde op de 3e reactie waarin iemand de genen er meteen weer bij haald Dat moest ik ff zeggen!
@ taXi Ik doelde met mijn reactie niet op jouw reactie... misschien is dat zo overgekomen, maar dat was niet de bedoeling Ik doelde op de 3e reactie waarin iemand de genen er meteen weer bij haald Dat moest ik ff zeggen!