MuscleMeat
Arms

fotoshoot op scheveningen

• Media owner Arms
  • Datum plaatsing
  • Uitgelicht
week na de wedstrijd is dit, bij een fotoshoot op scheveningen
t*ring kerel! jij bent echt mooi!!!!

Dit is precies wat ik wil bereiken, petje af en heel veel respekt.....

ok ok, mensen ik wil best mijn kennis delen, maar ik weet niet of ik meer weet dan jullie!
ben voor mijn wedstrijd 7 dagen in de week op dieet geweest, geen junkdag dus!
dat was vanaf 1januari tot 27 maart, alles op de gram naukeurig afwegen!
neem s'morgens 36 gram wei eiwit isolaat + nutrix dat is per dag anders hangt ervan af of ik een hoge of een lage of een extreem lage koolhydaat dag had!
dan heb ik altijd 4 warme maaltijden! rijst kip fruit en groente! ananas en brocoli!
niet te veel fruit in een keer!
voor het slapen 30 gram eiwit poeder( matrix van syntrax) wordt langzamer opgenomen! en dan drink ik zo veel water dat ik s'nachts wakkerwordt om te pissen en dan neem ik nog is 30 gram!
voor en na trainen altijd 5 bcaa tabletten (natural haelth company eigen merk)
2 keer op een dag 15 ml perfect omega( mix van omega 3 6 en 9 vetten)
ik bak alles in pam voor de wedstrijd, nu in kokos olie.
verder nog een tijdje glutamine, maar omdat het te duur werd ben ik daar toen mee gestopt. wel altijd een vitamine suplement(animal pak heb ik nu) + nog extra magnesium zink tabletten.
zo dat was het zo'n beetje.
oh ja training!
begonnen met 30 minuten fietsen 3keer in de week op nuchtere maag, was gelijdelijk opgevoerd naar 60 min 6 keer in de week! was vroeg opstaan, moest soms kwart voor 7 op mijn werk zijn! dat is dus 5 uur s'ochtends op mijn hometrainertje thuis een uur fietsen! haha blij dat dat voorbij is! nu doe ik nog maar een half uur iedere ochtend!
ok 6 dagen trainen per week voor de wedstrijd, nu nog maar 4!
borst- biceps - buik
quadricep-kuiten
rug -tricep -buik
schouders -hamstrings

zo was het ongeveer, maar we varieeren vaak, nu is het bijv:
borst rug buik
qwadricep kuiten
bicep tricep onderarmen
schouders hams buik

en soms wordt je uit je training gehaald, en kan je niet alles doen,is niet erg dan prop ik het bij een andere training, of kom ik speciaal daarvoor terug!
ok ik hoop genoeg te hebben verteld, hopelijk kunnen julie er iets mee, en anders hoor ik het wel!
veel succes in iedergeval!

jonathan( arms)

oh na het trainen ook wei eiwit isolaat, maar eerst fruit en dan ongeveer 15 min w8en
nu neem ik inplaats van fruit dextrose

Benen lijkt imo zelfs bijna buiten verhouding met de rest, voor de rest er goed!

ja heel simpel een dikke 10 en welke wedstrijd doe je mee en welke wedstrijden en uitslagen heb je bij andere wedstrijden gehad.
En hoe groot is je arm koud gemeten

Verder succes

gr warrior

ziet er goed uit en zo zal ik er nooit uit gaan zien :( maar voor wedstrijdverhoudingen denk ik dat je benen te groot zijn en je borst wat wegvalt, maarja zou zo met je willen ruilen haha

Benen zou de hoek vd foto kunnen zijn: laag camera standpunt.

Ik vind het erg mooi allemaal!

hee jonathan,

dit is rubensossa, misschien ken je me nog van Flex trainingskamp. We hebben toen samen met Dasilva (heette die geloof ik) ontbeten. Ik ken je nog wel in ieder geval.

M'n complimenten jonge, je ziet er super uit!! Je bent echt superdroog geworden!!
Misschien zien we ons weer bij het volgende trainingskamp!

Succes verder!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Arms
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
35.509
Aantal reacties
74
Beoordeling