XXL Nutrition
K

most muscular

• Media owner kevow
  • Datum plaatsing
stats
16 jaar nu
66.2kg
168cm
nu bijna 6 maand training
waarom zou ik neit natural zijn?:s ik vind mijn prestatie redelijk zwak...
mijn armen meten 38.2 cm

ik denk vooral omdat je 1.68 bent en dat velen daardoor een vertekent beeld krijgen, je lijkt dan namelijk wat sneller huge, en omdat de foto van zo dichtbij is genomen kan je moeilijk inschatten hoe groot je eigenlijk bent, maar toch puike prestatie hoor! ;)

mooi maatje ! laat de rest maar lullen , is altijd door jaloezie dat ze die onzin uitkramen ;) spreek je nog op msn :D

ik ga met bodygainer mee !! heel netje dikke 9 waard dit
trouwens als er gezecht word aas zou ik het als een compliment beschouwen ;)

"ik vind mijn prestatie redelijk zwak..."

zegtie na 6 maanden trainen en van 53 kg naar 67 kg te gaan

wat "achterlijk" om dat te zeggen..

hehe nee tuulijk niet maar je krijgt allemaal reacties van hoe ongelovelijk jou prestatie/lichaam is.. en dan kom je met zo'n slome opmerking, tenminste dat is mijn mening :)

iedereen zijn eigen natuurlijk. Maar wat waren je verwachtingen dan na een paar maanden? Aangezien je vorderingen "redelijk zwak" zijn..;)

jah nee weet je voor dat ik op dit forum kwam vond ik dat alles traag vooruit ging, maar ik weet odtss al hoe dat komt, meeste vriende van me die spuiten meteen als ze begonne...enjah die waren op 6 maanden dubbel van wat ik nu ben(bij wijze van spreken) jah ik d8 eerst dat ze natural ware, maar ik kwam er achter dat ze toch kuurden, enjah kweet niet, t gevoel dat alles traag gaat blijft een beetje hangen

iemand post eens een goed fysiek en gelijk die reactie's van gedesillusioneerde en verontwaardige ecto's hier :roflol:
puik fysiek!

Why kuren, ga zo paar jar door en je bent al een monster:P

Zeker netjes gezien je leeftijd en hoelang je traint.

maar ik weet odtss al hoe dat komt, meeste vriende van me die spuiten meteen als ze begonne...enjah die waren op 6 maanden dubbel van wat ik nu ben

Dus iedereen die jij kent die ongeveer 16 is en traint spuit?

Erg goed voor 16 jaar.

Wacht iig met kuren totdat je in de lengte uitgegroeid bent.
Verder haal je na 10 jaar trainen meer uit een kuur dan nu meteen.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
kevow
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.825
Aantal reacties
71
Beoordeling
0,00 0 reviews