Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik denk vooral omdat je 1.68 bent en dat velen daardoor een vertekent beeld krijgen, je lijkt dan namelijk wat sneller huge, en omdat de foto van zo dichtbij is genomen kan je moeilijk inschatten hoe groot je eigenlijk bent, maar toch puike prestatie hoor!
hehe nee tuulijk niet maar je krijgt allemaal reacties van hoe ongelovelijk jou prestatie/lichaam is.. en dan kom je met zo'n slome opmerking, tenminste dat is mijn mening
iedereen zijn eigen natuurlijk. Maar wat waren je verwachtingen dan na een paar maanden? Aangezien je vorderingen "redelijk zwak" zijn..
jah nee weet je voor dat ik op dit forum kwam vond ik dat alles traag vooruit ging, maar ik weet odtss al hoe dat komt, meeste vriende van me die spuiten meteen als ze begonne...enjah die waren op 6 maanden dubbel van wat ik nu ben(bij wijze van spreken) jah ik d8 eerst dat ze natural ware, maar ik kwam er achter dat ze toch kuurden, enjah kweet niet, t gevoel dat alles traag gaat blijft een beetje hangen