AndroidHealthClinic
Arms

fotoshoot op scheveningen

• Media owner Arms
  • Datum plaatsing
  • Uitgelicht
week na de wedstrijd is dit, bij een fotoshoot op scheveningen
jonathan ,wat voor rep range hou jij aan?

doe je 8 tot 12 reps .

of ga je ook lager ,6 of 4 reps....?

ik wissel het een beetje af! blijf wel altijd zwaar trainen, maar de eerste oefeningen in een training doe ik zwaar, 6-8 reps, bij bankdrukken nog zwaarder soms 2-8 reps dan als laatste bij borst doe ik vaak met cabels, ga ik soms tot 20 reps of meer om vol te gooien! rest ook altijd zwaar tot 8 reps, en laatste oef, met meer reps ook goed concentreren en knijpen met de spier doe ik altijd!

uitstekent eengoede semetrie en mooi ronde spieren perfect groetjes Michel Alberg

1 vraagje waarom bak je alles in kokosolie? dat bevat toch juist heel veel verzadigde vetten?

Maar buiten dat je bent echt mooi!

Echt heel knap dat je dat bereikt hebt!

prachtig gewoon,dit is mijn doel

1.83m
22j
2 jaar training nu
bp:120*6
biceps:41cm

en er super goed uitzien, en een mooie foto posten, er wat bij vertellen, en ook nog eens kennis delen, van mij zou je 3 10en krijgen, maar dat gaat helaas niet....

K
Oeps.........mag wel wat hoger gewaardeerd worden dan een 1!

Hey Jonathan, ik herken je van de voor/na foto in de Mens Health van een tijdje geleden toen was je 88 kg @ 7%, mooie voor foto overigens :P ik denk dat een hoop mensen zouden schrikken als ze die zouden zien he he Maar je symmetrie en vooral abs zijn erg sterk, erg mooi werk man. Natuurlijk is dit niet naturel maar ja dat mag de pret niet drukken. Heb je ook een keer gezien op Adversus samen met Rachelle, dat is toch je trainingsmaatje ?

Ga vooral zo door! ik vind wel dat je armen door je benen worden overpowered, maar desalniettemin ziet het er gewoon mooi uit. Ik heb ook dat mijn benen harder gaan dan Armen, so be it ;)

Verder vind ik dit echt mooi, als het veel groter wordt verlies je detail en conditionering, dit is echt perfectie.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Arms
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
35.508
Aantal reacties
74
Beoordeling
5,00 1 reviews