AndroidHealthClinic
baajes

Rugje

• Media owner baajes
  • Datum plaatsing
Zoals beloofd een back double bi, zoals u ziet nog heel veel werk aan de dikte in het algemeen (schouders, biceps enz...). 1 Jaartje serieus aan het trainen nu. Binne 2 maand hoop ik wat meer dikte te hebben dankzij een nieuw schema en in de mate van het mogelijke wat meer aandacht voor mijn voeding (dat is vooral het probleem :) ).

streefdoel nog 3kg droog bij.
@ drummerbart,

ik train wekelijks mijn benen hoor, maar door zwakke knie gewrichten kan ik niet zwaar squaten enzo, niet eenvoudig maar ik roei met de rieme die ik heb. 3 kg dan weeg ik 88 kg voor 1 m 88 met een bf van een 8 a 10, dat lijkt me wel te volstaan. Denk niet dat ze het op het werk zouden apprecieren moest ik er mega breed uitzien enzo, ik zit nogal in een commerciele functie en men voorkomen is best wel belangrijk. Bedankt voor de leuke reacties alvast :)!!! leuke motivatie!

succes nog met die 3 kilo! als je ze er snel bij wilt raad ik je creatine aan! is niets slechts voor je lichaam ofzo!

@ muay thai, ben eens heel erg ziek geweest (meer dan 2 maand) van creatine, mijn maag was gans omzeep, heel erg bizar geval. En sindsdien heb ik echt bang van suplementen :(, zou nogtans graag ethyl ester crea neme maar durf niet :(, bedankt voor de puntjes :D

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
baajes
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.400
Aantal reacties
15
Beoordeling
0,00 0 reviews