MuscleMeat
S

kornboy20070309211837

• Media owner stas
  • Datum plaatsing
ja ik grooie echt langzaam! bijkomen is echt moeilijk voor mij en ok als je hele dag op school zit. heb veel proteins gebruikt en als die dinges ma helpt nie t !
Ga je dan eens verdiepen in voeding...... Ik liep vroeger ook altijd te zaniken dat ik maar niet aankwam maar een shakie op een dag maakt je echt niet breed!

mja, je bakt gewoon niet.
kijk es goed door het forum, staat goeie info over "nutrition"

wel leuk balletje.

eet gewoon alles wat gezond is op :d alles wat je maar mee kan pakken naar school pak je mee maak s'avonds anders wat macaroni en eet het tijdens de speeltijd op ofzo maak wat kip klaar en eet ie tijdens pauze's op zo van die dingen je tricep loopt ook achter als je die meer trained lijkt je arm ook groter

Ik mis de tricpes, en inderdaad, van shakes word je niet groter, hard gaan vreten!!! Daarnaast zit iedereen hier op school, werk de heledag. Dus dat is een slap smoesje, school moet je zien als rust voor je spieren, dus ik neem aan dat veel op school zitten alleen maar positef kan zien voro de groei.

Eet goed voor je naar het school gaat.
Dan neem je mee naar school
+ 15 boterhammen + ... zoveel mogelijk dat je daarnaast nog opkrijgt.(fruit ofzo)
Eet na het school nog 3 volwaardige degelijke maaltijden en drink dan je shakes en dan zul je wel bijkomen.
Niet van een op zich waardeloze shake

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
stas
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.306
Aantal reacties
20
Beoordeling