D D downloadking23 4 apr 2007 Mooie dikke armen en schouders. .. Lats zijn niet goed te be-oordelen ... Wat meten die armen ?
L L lasquadra 4 apr 2007 armen en schouders zijn goed, rug voor zover ik kan zien minder. vooral de onderrug
D D Drummerbart 4 apr 2007 hij is vast vrij lang. ik vind zn onder en middenrug tegenvallen, schouders zijn zn sterkste punt (voorste schouderkoppen)
hij is vast vrij lang. ik vind zn onder en middenrug tegenvallen, schouders zijn zn sterkste punt (voorste schouderkoppen)
jokke69 4 apr 2007 Rug valt dik tegen, maar schouders en armen zijn idd goed... geef hem de tip ook die onderrug te trainen grtz....
Rug valt dik tegen, maar schouders en armen zijn idd goed... geef hem de tip ook die onderrug te trainen grtz....
C C cozmo 4 apr 2007 De onderrug is idd in het verleden wat achtergeraakt. Nu gaan we ervoor met de deathlifts.
rnbflavour 4 apr 2007 je bent best breed, maar vind je rug niet echt mooi misschien komt het doordat hij erg wit/beetje rood is en slechte belichting.
je bent best breed, maar vind je rug niet echt mooi misschien komt het doordat hij erg wit/beetje rood is en slechte belichting.