Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Schoudes zijn inderdaad erg sterk punt. meten die armen echt 46-47 cm? Op de foto lijken ze me eerder 42-43 cm, maar goed waarschijnlijk een wat vertekend beeld.
Ziet er erg goed uit! Vind die schouders echt goed ontwikkeld... Ik hoef inmiddels niet meer te melden welk gebied nog wat aandacht vergt! Zie dat het lichaam potentie heeft, dus met die onderrug komt het echt wel goed! Keep it up!
Die armen nooit 47 cm? Ze zijn warm 47 cm, zelf gemeten en komt niet af je moet ze koud meten want dat is dikke zever.
Binnenkort zal ik eens een foto plaatsen, mijn armen zijn warm 50cm dus ik zal eens een front double bicep doen, als ze warm zijn. Eens zien of dit dan ook zal zeggen.
Dan weet ik niet hoe jij ze meet. Mara DIT KOUD 47 en WARM 50!!! denk dat weinig mensen dit evenaren op deze board. En die mensen zijn een stuk groter. Kan me nog herrineren dat Jonathan later in de flex stond met een artikel van 50 cm armen. Daar kom je bij lange na niet in de buurt