AndroidHealthClinic
C

Double_Bicep_Back1

• Media owner cozmo
  • Datum plaatsing
Een trainingsmaat van me. Wat denken jullie?
De belichting is zeker niet goed, maar daar is in onze gym niet veel aan te doen.

7,5 !

Schoudes zijn inderdaad erg sterk punt. meten die armen echt 46-47 cm? Op de foto lijken ze me eerder 42-43 cm, maar goed waarschijnlijk een wat vertekend beeld.

Ziet er wel verder goed uit!

Ziet er erg goed uit! Vind die schouders echt goed ontwikkeld... Ik hoef inmiddels niet meer te melden welk gebied nog wat aandacht vergt! Zie dat het lichaam potentie heeft, dus met die onderrug komt het echt wel goed! Keep it up!

@Suyker

Die armen nooit 47 cm? Ze zijn warm 47 cm, zelf gemeten en komt niet af je moet ze koud meten want dat is dikke zever.

Binnenkort zal ik eens een foto plaatsen, mijn armen zijn warm 50cm dus ik zal eens een front double bicep doen, als ze warm zijn. Eens zien of dit dan ook zal zeggen.

vet mooie schouders en armen. idd rug maar daar wordt aan gewerkt hoor ik. kleurtje zou ook veeel beter staan.

Dan weet ik niet hoe jij ze meet. Mara DIT KOUD 47 en WARM 50!!! denk dat weinig mensen dit evenaren op deze board. En die mensen zijn een stuk groter. Kan me nog herrineren dat Jonathan later in de flex stond met een artikel van 50 cm armen. Daar kom je bij lange na niet in de buurt

Ook spreek je jezelf tegen

@suyker nooit 47cm? Ze zijn warm 47 cm en daarna zeg je dat ze warm 50 zijn .wat is het nou?

leer lezen suyker..... zijn eigen armen 50 47 van zijn maat. Als je wat te zeuren heb.... zeg dan gewoon niks en ga je moeder vervelen.

Nu is het iets duidelijker. Van jou kunen ze 50 cm zijn gezien je laatste foto, maar dan zijn die van hem nog niet 47. Verder een 7 voor de rest

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
cozmo
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.499
Aantal reacties
39
Beoordeling
0,00 0 reviews