Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
je komt amper boven die radiator uit..... 1.60/1.65?
en hoe kan je een probleem met eten hebben? Je weet blijkbaar van jezelf dat je neit goed eet..... anders zeg je het niet,,,,, dan doe je er toch wat aan.?
Op zo'n bodybuilding forum hebben ze een gedeelte voeding...
vind dit een hoge score voor iemand die weinig massa heeft maar genetisch het geluk heeft om lange bicepskoppen te hebben... misschien staren jullie je daarop blind? Veel definitie en de armomtrek van een anorexiapatient, maar een mooie biceps (eerlijk is eerlijk) omwille van lange spierkoppen. Ik zie veel potentieel, omwille van de lang gevormde spieren, maar er is nog niets met het potentieel gedaan.
Ik heb in mijn gallerij een rugshot van mijn kameraad staan die net dezelfde bouw en net zo weinig vet heeft als jou, en die heeft er op een gelijkaardige tijd trainen meer uitgehaald. Mja, ik weet nu niet hoe je er in het begin uitzag, je doet me denken aan zijn beginlichaam.
Eat!!!
Ondanks dat je droog bent, vind ik je defintitie dus echt niet mooi.. teken dus dat je weinig spiermassa hebt.
Maar lekker doorknallen! En je gaat er komen.
Succes