MuscleMeat
J

achterkant Rug na 3/4 maande fitness waarvan 1 maand sirieus..

• Media owner Johnn
  • Datum plaatsing
Ik ben 17 jaar, 1.84 groot.
Ik woog toen ik begon 76kg, en nu voort 81 kg.
Mijn vet persentage is ongeveer 11/12 procent.

Ik fitenss nog maar 3/4 maanden, waarvan 1 maand sirieus met een goed trainingschema, en met redelijk goede voeding.
Ik heb 2 fotos gepost, die op dezelfde dag zijn gemaakt, de een is met licht en de anderen zonder.
Dit is een foto waar me spieren koud waren, dus niet na me training.

Hoop graag een reactie van jullie.
nee de andere was met me arme onder een hoek, en deze is als ik me rug zeg maar bol trek;)
moet je maars een bij album kijken,
Als iemand reacties heeft, of dingen waar ik goed op moet letten, graag reacties.
Fitnes van de 3/4 maande nu 1 maand sirieus en ben bezig met nieuw kracht schema, en alles is welkom.

Punten zijn ook welkom, ook al weet ik dat dit nog niet veel is maja.
Ga me eige er ook niet voor schame;) en wilde toch graag fotos poste.

:D leuk om jullie reacties te hore!!
Hmmm Ik denk, een redelijk goede aanleg.
Ben in 1 maand ook met 40 kg bankdrukken naar 62,5 gegaan:)
Over 3 weken kracht/massa schema met minder herhalingen +- 3x6.
En dan hopen over goede vooruitgang.
+ jullie positieve reacties stimuleerd mij weer om NOG harder me best te doen voor me trainin/voeding.
Komende 2 dagen komt er nog 1 foto bij van je buik/triceps en van me biceps. en dan zal het nog wel maandje of 4/5 duren;)

Maar bedankt voor de reacties!

Kende een 19jarige die pas begon, nooit van zijn leven gesport had en op 3 maand tijd trainen 140kg kon benchen, dat noem ik genen. Heb het vanaf de dag dat hij in de gym wandelde zelf mogen aanschouwen dus niet van horen zeggen, anders zou ik het zelf niet geloven. Die kerel liep er ongetraind al bij als een halve shwarzenegger, bovendien was zijn studie zeer sedentair namelijk: kantoor.

Bon, dit ff ter zijde over het hebben van goede genen.

Nu beoordeling over de foto: zeer netjes... maar je rug is scheef/assymetrisch (zie het op alle foto's) .

sow... die heeft geluk gehad met zijn aanleg dan!
Sommige traine al jaren, maar zijn nog maar nauwlijks vooruit gegaan, lag misschien ook wel aan hunzelf maargoed.

Scheven rug? Hmmm daar ken je gelijk in hebben, ik heb 2 jaar fysiotherapie voor me rug gehad toen ik 14 was, tot 16de omdat deze 2 jaar terug begon met vast zitten en knellen.
Ik moest dus gaan fitensse en na 2 maanden rustig alles warm te hebben getraint ben ik sinds 4 weken dan beginnen met krachttraining, Merk goed betere stabiliteit in me rug, en het knakken/knellen word minder.
Maar zal er niet teveel over zeveren.
Maar je hebt dus waarschijnlijk gelijk;)

Vanavond soort foto van voorkant, heb nog niet echt een duidelijke foto van me borst, maargoed we zullen zien.
Hoop dat jullie dan weer even willen reageren:)
Kan helaas maar 1 foto per dag;)

Bedankt voor de punten/rechties!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Johnn
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.398
Aantal reacties
15