AndroidHealthClinic
jimi

meeting op de sportschool was 7,4% bij 77kg bij 1,77cm

• Media owner jimi
  • Datum plaatsing
vinden jullie van het resultaat

poseren moet altijd aangewerkt worde
ziet er niet slecht uit, alleen vind ik het een rare verhouding biceps onderarm die je daar hebt, zal wel aan mij liggen...

Ben het wel met luppie eens ... een 1 geven doe je niet zo maar ... noem dat dan maar de jaloerse ecto...

Ga zo door Jimi !!

nette fysiek, ook een nette vooruitgang, te bedenken dat je bf 20 was toen je begon (toch?)

zoals sanderm al zei, je triceps, of althans het buitenste deel ervan lijkt ietwat achter te lopen, hier zou ik even aan werken (triceps PUSHdown is hier een uitstekende oefening voor heb ik zelf ervaren)

bergvanwijshede. is gewoon een lul !!

verders iedereen heel erg bednakt voor de motivatie.
en de punten die jullie noemen die goed zijn heb ik hard aan gewerkt dat waren juist de punten die achter liepen. ik wil zoals jullie zeggen meer tricep werk erin gooien maar toch weer gaan bulken maar wel clean met zo'n 3x cardio in de week. dit bf wil ik wel aan houden morgen begin ik weer rustig met laden .weet nu van mezelf dat ik aardig snel kan afvallen zonder hulpmiddelen.

Ziet er goed uit jimi, zoals al is gezegd werk aan je triceps, eventueel meer aan de onderarmen werken.
Dan zit het met de verhoudingen van je bovenlichaam wel snor.
Een 9 voor je doorzettingsvermogen, keep it up bro!

armen heb ik tijden niet gemeten de spiegel is mijn meeting.!!

wil alles in gelijke proporiets opbouwen zodat het gruwelijk lijkt.
ben wel weer met clean bulken begonnen maar doe er nog steeds goed cardio bij en het 20 rep systeem zoals beschreven in men log.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
jimi
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.900
Aantal reacties
36
Beoordeling
0,00 0 reviews