AndroidHealthClinic
little b man

little-big-man2

ziet er heel goed uit.
volgens mij is borst wel het minst goed van alles maar die is toch ok zeker niet slecht

Dikke 8,5! ook redelijke goeie kuiten zo te zien ! Borst is inderdaad ''erg'' minder tegenoverstaande van de rest.

heb je wat afmetingen,jaren van training?

Me borst is idd het slechts.......

Doe nu veel push ups.................. iemand sugesties om die borst te laten groeien als kool ????

Reactie op vraag ( ik ben 3 jaar bezig ) 2 jaar echt.....

je schouders zijn ongeloof lijk ..armen ook heel groot en duidelijk V...very good

inderdaad erg goeie schouders. het resultaat is aangaande je trainingsjaren helemaal niet slecht te noemen, in tegendeel zelfs...

Goeie borst oefening, tja dat klinkt gek uit iemand z'n mond die, veel moeite heeft met borst training t.o.s. van gewicht capaciteit maar hier wat vlugge tips:

* splitten ?
* Meer minder sets? Meer/minder reps?
* met vaste spotter gaan banken en zo mogelijkheid hebben tot: '' (lichte) overload'' van gewichten?
* Zwaardere push-ups gaan doen, weighted ? En wat meer close standing ( zie mijn topic-> muscle stimulation onderzoek van 3xl.
* Meer fly-varianten? Crossovers ?
* ROM bij je pressvarianten verkleinen, lock out voorkomen, static hold onderin de teruggaande beweging?
* Eerst je fly-varianten/ crossover oefening?
* meer dippen?

etc... etc....

Ik denk dat je toch wel ''behoorlijke'' pecs achterstand niet direct aan je voedingschema ligt, gebasseerd op de rest van je fysieke gesteldheid. Maar misschien je voeding eens (opnieuw?) onder de loep nemen (verbeterenen?)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
little b man
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.026
Aantal reacties
21
Beoordeling
0,00 0 reviews