MuscleMeat
Ophalvens

Before pic

• Media owner Ophalvens
  • Datum plaatsing
31 jaar, >8 jaar niets van sport gedaan
1m80, 71-72Kg, BF%? teveel in ieder geval
Foto juni 2006
Beginnen trainen na deze foto
Morgen een recente foto
Tja, het is spijtig genoeg nog geen volledig jaar krachttraining : ben daar maar pas eind oktober met gestart. Eerst algemene fitnes met toestellen en cardio (van 71,5kg naar 68kg) en dan sinds eind oktober naar nu 75 kg. Wel paar weken hier-en-daar niet kunnen trainen (dochtertje ziek (3 weken training gemist), kerstvakantie (weer 10 dagen), krokusverlof + zware verkoudheid (10 dagen)).
Hmm, klinkt precies alsof ik excuses zoek ;)
In ieder geval, voor wie niet kan wachten tot morgen :
2007/04/13 voorkant

Veel verschil, je kan er nog iets goeds van maken, anders maar van deze 2 pics 1 foto. Dan word je om je progressie beoordeeld.

wow, wat een verschil zeg. Je hebt echt veel goed gemaakt na die 8 jaar:)

Ha, best wel een goed idee, mijn 'melkflessen' wat buiten zetten :D

Bedankt al voor de positieve commentaren op die andere foto in ieder geval :)

je ziet er al beter uit over het algemeen maar vind het erg moeilijk vergelijken doordat het totaal verschillende poses zijn.

Het klopt dat het wel niet zo gemakkelijk is om die verschillende poses te vergelijken. Spijtig genoeg heb ik zo geen 'goed' geposeerde foto's gemaakt voor ik begon met trainen.
Het waren o.a. deze lamme foto's die me aanzetten tot sporten ... ze waren mijn motivatie om iets aan mezelf te veranderen. Er zat dus geen enkele tussen die op iets trok (poseren was ook niet echt aan mij besteed, nog altijd niet trouwens ;))

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Ophalvens
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.773
Aantal reacties
27
Beoordeling
0,00 0 reviews