XXL Nutrition
jimi

net genomen koud

• Media owner jimi
  • Datum plaatsing
doe zo voort kerel, dan wordt je missch ooit nog wel eens zo ''gay'' als sean cassidy :thumb:

Mooi droog aan het worden. Probeer je linker schouder nog iets voller te krijgen, rechts loopt iets voor daarin. Had eigenlijk wel verwacht dat je rug spieren al iets voller zouden zijn als ik heel eerlijk ben als ik de trainingen lees, maar kan het niet echt terug zien. Lijkt of je alleen droger ben geworden, maar de massa niet vasthoudt.
Evt een idee om de reps iets te verminderen met de rug 4x15, maar dan wel bovenin/onderin (ligt aan de oefening) 1-2sec vast te houden. En laat iemand even naar je techniek kijken: lats helemaal uitstrekken en met de rugspieren inhalen, niet met de armen, maar echt vol in de rug. Misschien moet je dan iets terug in gewicht, maar met de juiste techniek boek je wel betere vooruitgang.

Ik hoop dat je er iets aan hebt

thanks voor de tip ga er zeker wat mee doen
pose moets ik maken in een paar sec klte zooi zou men vriendin effe een perfecte shot laten maken.

heb je mijn vorige foto gezien die ik geplaatst heb aan het begin van de cut??
vind zelf wel dat er goed wat massa bijgekomen is.
vandaag kreeg ik ook goede complimenten in de sportschool dat ik goed droog leek en goed wat massa had gewonne.

Goed gedaan Jimi! BF lijkt idd ~10 op de foto, maar foto's vertekenen altijd erg. Ben benieuwd naar de tang meting! :thumb:

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
jimi
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.909
Aantal reacties
37
Beoordeling
0,00 0 reviews