MuscleMeat
L

Mijn rug na tien maanden training

• Media owner lotje
  • Datum plaatsing
Ik zou eens willen weten hoe iemand anders dit ziet.
Ziet dit er een getrainde rug uit of niet.
Ik zie het eigenlijk zelf niet zo. En hoe krijg ik hem nog breder. IK heb de indruj dat ik de laatste tijd niet meer zo vooruit ga.
je zit wat hoog in je vetpercentage, waardoor er weinig definitie is. Je hebt ook btje ''zwembandjes'' waardoor je v wat minder uitkomt

L
Thanks voor je reactie.....
Wat kan ik nou doen om dat beetje vet (ben echt niet dik hoor) kwijt te raken zonder spiermassa te verliezen ?

als je geen vooruitgang meer maakt kan je best eens van trainingsschema veranderen. Bijvoorbeeld eens fullbody gaan doen i.p.v. split, andere oefeningen gebruiken of het aantal reps wijzigen.

mol1337 fl**ker op met die 1 man!

haha kom je aan die rug met die ab king pro??
beetje meer cardio dan moet je wel afvallen toch?
en om de 8/10 weken je trainingsschema veranderen voor beter resultaat!
anders wennen je spieren aan steeds dezelfde belasting!

Vetpercentage valt toch wel mee!
En zoals wat al gezegd word trainingsschema regelmatig veranderen.

L
Ja, mol1337, vind ik wel flauw hoor !!
Ik doe mijn best en ben ook al 37 dus zo snel gaat dat allemaal niet meer. Maar ok, ben al blij met wat positieve commentaar.
Zou ik echt nog wat meer resultaat kunnen boeken op mijn leeftijd ?
Ab king pro ? Ken ik niet, ik ga drie maal per week gewoon naar de fitness en wil dat optrekken tot vier. Als ik nou zeker wist dat ik nog een goeie vooruitgang kon boeken dan zou ik er alles voor geven maar die leeftijd houdt me een beetje tegen eigenlijk. Kan iemand mij een heel eerlijk antwoord hierop geven aub ?

Je kan zeker nog goeie vooruitgang boeken als je 37 bent. Als je maar serieus bent. Dus goed trainingschema+voedingschema.

K
Ab King Pro hoef je ook niet te kennen :P . Sportschool lijkt me beter. Maar, zoals eerder gezegd denk ik dat je vet% aan de hogere kant is waardoor je geen definitie te zien krijgt. Dik is anders idd hoor! Maar, bij de een gaan zwembandjes makkelijker weg dan bij de ander. Ik weet niet of je aan cardio doet? Zo nee, zou ik dat invoegen in je trainingsschema. Dan zal je V-vorm waarschijnlijk al beter uitkomen. Leeftijd zegt lang niet alles. Als je het echt wil en een goed voedings- en trainingsschema maakt kan je het.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
lotje
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.672
Aantal reacties
10
Beoordeling
0,00 0 reviews