XXL Nutrition
Mike87

latN

• Media owner Mike87
  • Datum plaatsing
Heb die andere pic even weggehaald, zag er gaar uit door belichting. Hier gewoon een pic in daglicht. Niet echt een pose ofzo.
Vind rug goed mee gaan, traps ook, alleen v-shape nog niet echt. Wat zijn nou echte oefeningen om die V van zo laag mogelijk te laten komen? Zwembandjes gaan wel weer weg in de cut, moet ik nog maar even mee leven :P

6 maanden echt getraind, en zie before pic. Dus niet meteen gaan b**chen dat het niks is ofzo, want ik kom van 0,0.
89,2 kg.
Bf% zo'n 13
1.95m.
18 jaar
ja je bent flink aangekomen idd in vergelijking met die vorige pic.
alleen had je misschien beter wat meer clean moeten bulken
oefeningen voor vshape. schouders en lats trainen.
sta je nu scheef of heb je btje scoliose?

vind het een nette prestatie voor 6 mnd. tenminste als je het vergelijkt met je before pic! Natuurlijk is er nog veel werk te doen, maar je bent netjes opweg. En je V-shape komt vanzelf. Gewoon keihard trainen en goed eten.

shutterspeed whoehoe scoliose ,
maar on topic
progressie gemaakt nu volhouden ben wel beniuewd naar front pose

@Black Rush: Vorige staat op 6 maanden, omdat ik toen 6 maanden bezig was. 1 maand ervan alleen niet getraind door blesure, door m'n rug gegaan met te zware gewichten :@
En heb na die foto 1 maand vakantie gehad, ook niet getraind.

En scoliose? :S Ik zal wel gewoon scheef staan, want heb voorzover ik weet geen rare aandoeningen.

Wat vinden jullie de beste oefeningen voor de v-shape?

dat je van 0,0 gekomen bent vind ik nog al meevallen, je was in ieder geval geen ecto want je had vet zat om je middel.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Mike87
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.930
Aantal reacties
11
Beoordeling
0,00 0 reviews