XXL Nutrition
T

mening graag

• Media owner tayco
  • Datum plaatsing
ik train nu 2jaar ik woog 65kg int begin en weeg er nu een dikke 89kg ben een 1m80groot.biceps hebben een verkeerd beeld op defoto ze lijken zo klein vind ik int echt zijn ze groter.
mooie v form

jammer dat rechter borst en schouder groter is/ lijkt.
meer met free weight werken.

Goede gewichtbijname hoor,je tepels ogen wel wat raar een kleine vorm van gyno of heb ik het mis zoja sorry daarvoor! Tip gebruik maar wat aftersun als je nog wilt goed slapen:)

Heb je die vlek op de rechterborst al lang? als ze nog maar recent is zou ik er toch maar eens naar de dokter meegaan. Verbranden is niet goed voor de huid trouwens.

Voor de rest redelijke fysiek

die plekjes zijn pigmentvlekjes heb ik al van geboorte .het kan geen kwaad ma mag ze nie teveel laten verbranden.mijn doel is nog even breder worden en dan pas droogtrainen .

en ik weet nie hoe het komt ma aan de rechterkant van mijn borst en schouders heb ik altijd een fellere pomp is erg vervelend soms

K
V-vorm is al netjes. Schouders zijn ook goed.

Tsja, lijkt erop alsof de pigmentvlekjes dit keer toch te veel verbrand zijn. Mee oppassen hoor! Verder mooie vooruitgang. Onderkant pecs verdient wel wat aandacht.

Je oogt een stuk lichter dan 89 kilo, ik zou eerder een 80 of 81 kilo zeggen als ik je zo zie, maar misschien heb je monster benen.

tja ik wil toch langs je op een weegschaal komen staan dan kan je zien hoeveel ik weeg.mijn benen zijn goed ontwikkeld

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
tayco
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.390
Aantal reacties
20
Beoordeling
0,00 0 reviews