Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
zeer goed.. en dat op je 23ste.. hoelang heb je daarvoor getraind? , en hoe ben je in de sport verzijld geraakt?
ben nu 4,5 tot 5 jaar bezig met trainen!
Ik was altijd al fan van schwarzenegger, en ik wilde later ook zo worden(ik dacht dat iedere jongen wel zo wilde zijn) ik wilde op mijn 16e gaan trainen, maar dat werd mij afgeraden, omdat ik nog niet was uitgegroeid in de lengte!
Een paar vrienden van mij die een jaar ouder waren trainden al, en toen gingen we een keer met gym van school trainen( een paar lessen achter elkaar) en toen ben ik in die zomer gelijk begonnen en nooit meer gestopt, nieteens een week!
in een half jaar kwam ik zonder iets aan mijn voeding te doen 2 kilo aan, en het half jaar erop ging ik bulken( dat had ik in schwarzeneggers boek gelezen) en ook nog weightgainers nemen, toen schoot ik echt vooruit! zowel met kracht als lichaamsgewicht! denk dat ik na een jaar trainen ongeveer 78 woog, en ik kwam van 68 kilo(10%). die 10 kilo zal niet allemaal spiermassa zijn geweest, ook vocht en vet, maar dat is logies. ik weet mijnvet% niet toen ik 78 woog. Ik ben door blijven gaan met vreten en weightgainers tot ik 104 woog! mijn vet % was flink opgelopen tot 17.5% ik zag er vet uit! (IK ben maar 1.73 meter). Maar ik heb hierdoor wel flink massa aangezet! En hoe ik het er weer af heb gekregen daar moet je de flex voor kopen die 24 mei uitkomt!