AndroidHealthClinic
F

Fat ass shape to Ripped shape..Ready for the battle...4 days out!!

• Media owner freak4life
  • Datum plaatsing
Jongens die 2 de foto droog is 'samengedrukt' in fotobewerkingsprogramma zo lijkt het!

Dus vandaar alles smaller...

Dus aanpassen bro, nu laat je het er minder goed uitzien dat dat het is. Een dikke 9 voor dit goede fysiek en de korte tijd je nodig had voor de voorbereiding.

@kale.. heb je heel goed gezien... moest die 2de foto idd. iets smaller maken om hem pcies evngroot als de 2de resizen.
@ m@rsel... fatass shape taille omvang : 86 cm... contestshape:75.5 cm
tnx for positive feedback ook, ook opbouwende kritiek is welkom...ik weet dat het plaatje nog lang niet af is... maar daar zal ik in de komende jaren keihard aan werken. Het wordt mijn 1ste NK..and i'm very excited..top 5 is mijn streven. We'll see.

Niet slecht, volgens mij heb je kwa gewicht ook niet veel moeten inleveren of wel?

Slecht geresized kerel. Je hebt de breedte verkleind maar de hoogte niet, daardoor klopt de verhouding niet meer van het plaatje. Zie je ook aan de boel pixels (randen niet scherp enzo). Beetje jammer, want zo zie je de details niet! Wel netjes, dat zeker. Probeer anders ff die foto goed neer te kwakken.

Gruwelijk!

Nette dubbele bicep-pose trouwens... precies volgens het boekje :)

Goed resultaat. Je schouders zijn zekers een pluspunt voor je. Zou je ook een niet gecomprimeerde foto kunnen neerzetten? :)

prachtig droog maar persoonlijk voor mij schouders mooi groot maar de biceps hadden grooter moete zijn dan had de symetrie nog beter uitgekomen maar voor de rest verry nice

sorry maar kijk eens goed naar de foto.. dan zie jet och echt 2 verschillende mannen.. toch?

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
freak4life
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.628
Aantal reacties
41
Beoordeling
0,00 0 reviews