Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
te gek, prachtig, maar idd wimmos ze zouden moeten een standaart score geven beginnen, want sommige nog niet erg goed gevorderden krijgen al 8 en 9 ens, ik begrijp er soms nix meer van, wordt er dan gerated op bodybuildingpatroon of op eigen smaak, humm ...... want als hij hier maar 8 krijgt en 9 verdien ik maar 7 en veeeeeeeeeeeeeeeeele ander nog minder, no offence to everybody
Dank je wel mensen voor de reacties, erg tof om te lezen.
Mijn motivatie was om een wedstrijd te gaan draaien, dus dan moet je wel he?
Ik ben begonnen met 4 keer in de week op de nuchtere maag cardio te gaan doen na 10gr glutamine in te hebben genomen en vervolgens een bakkie koffie of een dubbele te hebben gedronken.
Toen dus starten met de cardio 30-45 min, vervolgens een whey shake met wederom 10 gr glutamine met water, glutamine om je spiermassa verlies zoveel mogelijk te beperken, geloof me dat werkt!
Een half uurtje na de whey en glutamine neem je je koolhydraatrijke maaltijd.
Ik deed qua dieet 2 hoge dagen qua koolhijdraten en vervolgens 2 lage dagen en dat wisselde ik telkens af zodat je lichaam er niet aan kan wennen en het kacheltje dus blijft stoken!
Vragen altijd welkom! Oh ja, ik heb 2 wedstrijden in 1 weekend gedaan en ben vervolgens 2e & 3e geworden en dat ging ver boven mijn verwachting.
Dit jaar bouwen maar wel blijvend in een nette shape en volgend jaar wederom een wedstrijd!